اصفهان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از وقوع چهار حادثه رانندگی طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده های این استان، فوت پنج نفر و مجروحیت دو فرد دیگر خبر داد.

۴ حادثه رانندگی در جاده های استان اصفهان خسارات جانی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت : ماموران پلیس راه  نجف آباد-اصفهاناز برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک سواری پژو در منطقه سه راهی «سد» مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادمه داد: در اثر این حادثه رانندگی که به علت تغییر ناگهانی مسیر توسط موتورسیکلت اتفاق افتاد راکب و سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت : همچنین در حادثه ای دیگر که در محور کاشان-قم  اتفاق افتاد یک دستگاه موتور با یک پراید برخورد کرد.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده ۲۹ ساله موتورسیکلت فوت کرد، افزود: علت وقوع این حادثه عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه توسط موتورسیکلت اعلام شده است.

این مقام مسئول افزود: در محور تیران یک دستگاه وانت مزدا به علت عدم توجه به جلو با عابری پیاده برخورد کرد که عابر ۳۷ ساله فوت شد.

کریمی از برخورد یک دستگاه سواری سمند با شی ثابت در اتوبان امیر کبیر خبر داد و اظهار داشت :متاسفانه در اثر این حادثه که به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاد راننده که خانمی ۴۱ ساله بود فوت و دو نفر مجروح شدند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان از رانندگان خواست با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و هنگامی که احساس خستگی و خواب آلودگی داشتند در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.