تربت جام ـ رئیس هیات ورزش همگانی تربت جام با تاکید براینکه ورزش باستانی این شهرستان نیازمند توجه مسئولین است گفت: با گذشت بیش از ۱۲سال از افتتاح این مکان ورزشی که به همت خیرین ساخته شده است ، اکنون با فرسودگی مکان و تجهیزات مواجه است و تعمیرات ناشی از استهلاک ساختمان و بقیه لوازم ورزشی حدود ۱۵ میلیون اعتبار لازم دارد و در حال حاضر کباده مشکلات در گود باستانی خود نمایی می کند .

«کباده مشکلات» در گود باستانی تربت جام خود نمایی می کند

به گزارش قدس آنلاین، حمید اکبری افزود: ورزش باستانی تنها ورزشی که بر مبنای ترویج ارزشهای اسلامی و منش پهلوانی شکل گرفته و این ورزش در تربت جام بیش از ۸۰سال قدمت دارد و توانسته پهلوانان زیادی را به استان معرفی کند.

وی گفت: در حال حاضر این مکان ورزشی بدلیل حضور چشمگیر جوانان نیازمند احیاء بوده و لازم است مسئولین به این مکان مردمی توجه بیشتری داشته باشند  تا با فرا رسیدن ایام فراغت نوجوانان شاهد تعطیلی آن نباشیم.

رئیس هیات ورزش همگانی تربت جام به منابع درآمدی این ورزش در گذشته اشاره کرد و گفت : حدود ۱۰سال گذشته برای تامین نیازهای مالی توسط فرماندار و پروانه نانوایی صادر شد که متاسفانه بعلت عدم بهره برداری طی چند سال گذشته پروانه آن لغو شد و اکنون منابع در آمدی آن از سوی برخی خیرین تامین می شود که ناچیز است.

حمید اکبری در ادامه با انتقاد از وعده های برخی مسئولین نسبت به تامین منابع درآمدی به این مکان فرهنگی ورزشی گفت : در هر سال حداقل دومراسم با حضور خیرین و مسئولین در گود باستانی تربت جام برگزار می شود که متاسفانه تاکنون وعده های آنان به وعید تبدیل نشده است وامیدوارم هرچه سریعتر بتوانیم تا تعطیلات دانش آموزی این مکان را تجهیز و استاندارد سازی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.