یاسوج- نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهید جلیل یاسوج در آینده ای نزدیک خبر داد.

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهید جلیل یاسوج به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، غلام محمد زارعی در آیین کلنگ زنی ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه نگاه به گذشته یک تصویر نگران کننده از وضعیت بهداشتی و درمانی به ما نشان می داد و مردم دغدغه های زیادی در حوزه درمان داشتند، بیان کرد: وضعیت بهداشت و درمان در کشور نگران کننده بود و با توجه به منابع و ضرورت افزایش امید به زندگی و بهبود وضعیت بهداشت نیازهایی وجود داشت، که دولت و مجلس با جدیت و همدلی تصمیم به رفع بسیاری از مشکلات گرفتند که طی سه سال گذشته نیز توفیقات زیادی در این حوزه به دست آمد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا رسیدن به نقطه آرمانی در این حوزه فاصله زیاد است. کشور ما در حوزه نیروی متخصص در غرب آسیا اول است و در حوزه درمان و نیروی متخصص حرف اول را می زند .

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی تحولات خوبی در کشور انجام شده است و طرح تحول سلامت باوجود محدودیت های منابع در تحرک و توسعه در حوزه سلامت کارآمد است. طرح تحول سلامت مراحل تکاملی خود را طی می کند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با  ایجاد مراکز جدید با کارکرد و رویکرد جدید و استقرار پزشکان می توان به راندمان کاری متناسب دست یافت و درمان، سلامت و فعالیت های این حوزه به مناطق دورتر منتقل می‌شود. این فعالیت ها سرآغازی برای حرکت جدید در حوزه های غیر شهری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.