بجنورد- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از راه یابی ۶ اثر دانش آموزان بجنورد در مسابقات هنرهای نمایشی و آوایی به مرحله کشوری خبر داد.

۶ اثر نمایشی و آوایی بجنورد به مرحله کشوری راه یافت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی محمود اسدی گفت: در مسابقات استانی نمایش و سرود خراسان شمالی که هفته گذشته در بجنورد برگزار شد، از ۱۶ اثر شرکت کننده شهرستان بجنورد در این مسابقات ۱۱رتبه اول استان، ۳ رتبه دوم، ۲رتبه سوم کسب شد.

وی با بیان اینکه در این میان ۶ اثر نیز به مرحله کشوری راه یافت افزود: هر ۲ گروه آوایی متوسطه دوم دختران و پسران بجنورد با کسب رتبه نخست مسابقات آوایی در خراسان شمالی به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد تصریح کرد: در رده متوسطه دوم گروه آوایی «هنرستان عارف» در بخش پسران و گروه آوایی دبیرستان «شهدای فرهنگی» در بخش دختران در مسابقات آوایی خراسان شمالی مقام اول را کسب کرده و به مرحله کشوری راه یافتند.

اسدی ادامه داد: در رده متوسطه اول دختران نیز گروه سرود «دبیرستان شاهد آمنه» رتبه اول بخش تلفیقی مسابقات آوایی را بدست آورد و گروه سرود «دبیرستان حضرت معصومه (س)» نیز در بخش بومی و محلی دوم شد، همچنین در بخش پسران گروه آوایی«دبیرستان شهید رمضانی» نیز رتبه دوم مسابقات آوایی را کسب کرد.

وی یادآورشد:در نمایش صحنه ای رده متوسطه اول، بخش دختران «دبیرستان حافظیه» و در بخش پسران «دبیرستان جهان تربیت» رتبه اول را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: در رده متوسطه دوم نمایش صحنه ای بخش پسران «دبیرستان البرز» و بخش دختران نیز «دبیرستان سمیه» عناوین اول را از آن خود کردندکه گروه دبیرستان سمیه به مرحله کشوری راه یافت.

اسدی با اشاره به  موفقیت «دبیرستان دوره متوسطه دوم فرزانگان» و «دبیرستان دوره متوسطه اول آزادگان» در بخش نمایش عروسکی افزود: این دبیرستان های دخترانه به ترتیب عناوین اول و سوم این بخش را کسب کردند که گروه دبیرستان فرزانگان به مرحله کشوری راه یافت.

وی اظهار داشت: در نمایش نامه خوانی نیز دبیرستان های دخترانه دوره دوم متوسطه«فرزانگان» دوره اول متوسطه «۱۳ آبان» به ترتیب عناوین دوم و سوم این بخش را کسب کردند که گروه این مدارس نیز به مرحله کشوری راه یافت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در ادامه با اشاره به دیگر توفیقات دانش اموزان بجنورد در مسابقات نمایشی و آوایی استان تصریح کرد: در بخش نقالی رده متوسطه اول دبیرستان دخترانه «۱۳ آبان» و نیز در رده متوسطه دوم دبیرستان های دخترانه «فرزانگان» و پسرانه «۹ دی» مقام اول این بخش را در سطح استان کسب کردند.

 گفتنی است مرحله استانی مسابقات هنرهای نمایشی و آوایی دانش آموزان خرسان شمالی هفته گذشته در بجنورد برگزار شد و در مجموع ۷ اثر از استان خراسان شمالی به مرحله کشوری راه یافت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.