کرج- مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خط ۵ مترو تهران-کرج به دلیل انجام عملیات‌های بهسازی تا پایان شهریور سال‌جاری در روزهای جمعه پذیرش مسافر ندارد.

خط ۵ مترو تهران-کرج تا پایان شهریور امسال در روزهای جمعه پذیرش مسافر ندارد

به گزارش قدس آنلاین، احسان مقدم با اشاره به ضرورت انجام بهسازی خط ۵ مترو تهران-کرج افزود: بیش از ۱۸ سال از بهره‌برداری خط مترو تهران-کرج می‌گذرد و به همین خاطر شرکت بهره‌برداری مترو تهران-کرج بهسازی تمام تأسیسات این خط را طبق استانداردهای جهانی از دی‌ماه سال گذشته آغاز کرده است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: با توجه به گستردگی این عملیات و برای تسریع در روند کار، تغییراتی در سرویس‌دهی به مسافران این خط ایجاد شده است که براین اساس تا پایان شهریور در روزهای جمعه پذیرش مسافر در خط ۵ مترو تهران-کرج انجام نمی‌شود.

وی همچنین از تغییر ساعت فعالیت این خط در روزهای عادی خبر و افزود: ساعت پایانی سرویس دهی خط ۵ نیز تغییر می‌کند که براساس برنامه‌ریزی انجام شده آخرین حرکت قطار از مبادی تهران و گلشهر ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه است.

مقدم افزود: در صورت برگزاری برخی مسابقات مهم در ورزشگاه آزادی و یا برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در روزهای جمعه عملیات بهسازی متوقف و مسافرگیری طبق اطلاع‌رسانی قبلی انجام می‌شود.

مشاور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: سرویس‌دهی در روزهای تعطیل نیز طبق روال قبل ادامه خواهد داشت و در صورت وجود تغییر در پذیرش مسافر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.