رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز امنیت حاکم بر کشور مثال زدنی است، گفت: در نظام جمهوری اسلامی آرای مردم در چارچوب ارزش ها سرنوشت ساز است.

آرای مردم در چارچوب ارزش ها سرنوشت ساز است

به گزارش «قدس آنلاین»  آیت الله صادق آملی لاریجانی در جمع فرماندهان و روسای نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی با تلاش خود، امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه امنیت از جمله مفاد اصلی در زندگی است، گفت: به همین جهت مسئولیت گسترده بر عهده نیروی انتظامی است. ناجا در این سال ها همکاری خوبی با دستگاه قضایی داشته است.

آملی لاریجانی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی ضابط قوه قضاییه است، ادامه داد: هماهنگی بین دو دستگاه موجب تاثیر گذاری هر دو دستگاه خواهد بود. ناجا امروز در مرزها و همه شهرها حضور دارند و این حضور، امنیت مثال زدنی را فراهم کرده است.
 

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی، نوعی عبادت است، تصریح کرد: در این نظام امور مختلف بر اساس مردم سالاری دینی، انجام می شود. مردم سالاری دینی در چارچوب ارزش های دینی پیش می رود و همین مسئله، چارچوب نظام اسلامی را از سایرین جدا می کند.

رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی آرای مردم در چارچوب ارزش ها سرنوشت ساز است.

وی گفت: وقتی بافت نظام برمبنای توحید باشد رهبران مانند امام خمینی(ره) زندگی می کند و در چنین نظام جمهوری اسلامی خدمت کردن عبادت است.

رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: فرق است بین کارمندان نیروی انتظامی کشور ما با نیروی نظامی کشور امریکا که به آنها دستور کشتار مردم در عراق را می دهند. شما کارمندان نیروی انتظامی در حال عبادت هستید و اگر در گوشه و کنار کمبودی مشاهده می شود از کوتاهی ما است، زیرا نظام اسلامی زمینه کار را فراهم کرده است.

آیت الله آملی لاریجانی بیان کرد: در همین چند روز اخیر رئیس جمهور اسرائیل می گوید که ما بهترین همکاری را با عربستان داریم و این است مسیر و کار این کشورها، اما جمهوری اسلامی تا توانسته به کشور های دیگر مانند عراق و سوریه کمک کرده است.

رئیس قوه قضاییه گفت: در روایات زیاد اشاره شده است که خدمت به مردم خدمت به خلق است و خدمتی که شما به مردم انجام می دهید کمکی است به تحقق اهداف الهی، و کار شما اهتمام به امر مسلمین است.

وی با بیان اینکه طبق بند هشتم قانون، وظایف مبارزه با مواد مخدر، قاچاق، پیشگیری و کشف جرایم با نیروی انتظامی است، بیان داشت: تمام این وظایف بسیار عظیم است و همین کشف مواد مخدر کار بزرگی را برعهده نیروی انتظامی قرار داده است. متاسفانه دنیا به جای تشکر و حمایت از ایران فقط در حال نگاه کردن است. امروز کشورهای همسایه با موادمخدر درگیر شده است و نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده است.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: در نظام جمهوری اسلامی هر دستگاهی یک وظیفه دارد، اما وظایف نیروی انتظامی که نگهداری از دست آوردهای انقلاب اسلامی است، بزرگ تر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.