بجنورد- رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: باید با فرهنگ سازی و حمایت از ایده های جدید در زمینه اشتغال، برای جوانان و نوجوانان گام برداریم.

زمینه اشتغال جوانان را با حمایت از ایده های جدید فراهم کنیم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ حجت الاسلام  حسین کوثری در چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به شعار سال، نکته شعار سال را  فرهنگ سازی برای کار و تلاش و حفظ وحدت بیان کرد  و گفت: چرا که با ایجاد کار و اشتغال می توان تولید ملی را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، بیان کرد: اخلاق انتخاباتی باید بگونه ای باشد تامردم آزادانه ،آگاهانه، با امنیت، باسلامت و با نشاط وارد انتخابات شوند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره بر لزوم تحقق شعار سال  گفت: در طول سال های گذشته  نفت به پایین ترین قیمت رسید و کشور های زیادی دچار مشکل شدند اما ایران با تدابیری که سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری اندیشید توانست از بحران ها عبور کند.

عبدالرضا عزیزی درباره اخلاق انتخاباتی گفت: قوه قضاییه باید در برخورد با توهین های انتخاباتی جدی تر وارد شود و نگذارد عده ای خاص با حیثیت کاندیدا ها بازی کنند.باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مهیا کنیم و نگذاریم دشمنان به خواسته های خود مبنی بر براندازی نظام برسند .

فرماندار و نائب رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان نیز در راستای تحقق شعار سال و  با اشاره به لزوم حمایت از تولیدات داخلی گفت: دراین راستا همه باید همت کنند  وباحمایت از تولید داخلی زمینه اشتغال پایدار را فراهم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.