مشهد- بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم فرودگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد از لغو تمامی خدمات فرودگاهی برای شرکت هواپیمایی زاگرس از روز گذشته تا اطلاع ثانوی خبر داد.

لغو ارائه خدمات فرودگاهی  به شرکت هواپیمایی  زاگرس

محمد حسن اصولی صفار در پاسخ به خبرنگار ما در این خصوص با اشاره به تأخیر پرواز نجف- مشهد شرکت هواپیمایی زاگرس در بیست و پنجم فروردین ماه گذشته، تصریح کرد: با اینکه این شرکت ملزم به پرداخت خسارت به مسافران پرواز شده بود و در این زمینه ۴۸ ساعت مهلت داشته است، اما با وجود تعهد به مقام قضایی جهت پرداخت حقوق و خسارت مسافران و داشتن فرصت کافی برای انجام این مهم، در این خصوص اقدامی انجام نداده است. از این رو با دستور قضایی، تمامی خدمات فرودگاهی برای این شرکت تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

وی در پاسخ به خبرنگار قدس در خصوص راهکارهای قانونی در برخورد با شرکت‌های هواپیمایی مقصر در تأخیر پروازها اظهار داشت: در صورتی که شرکت‌های هواپیمایی به منشور حقوق مسافران در پروازهای داخلی و خارجی پایبند نباشند و به آن عمل نکنند، طبق قانون با دستور قضایی خدمات فرودگاهی از این شرکت‌ها سلب  و تا اطلاع ثانوی از ادامه فعالیت آنان تا جبران خسارت و جلب رضایت مسافران جلوگیری می‌شود.

بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم فرودگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد در عین حال خاطرنشان کرد: در صورت تأخیر و عدم پاسخگویی مناسب شرکت‌های هواپیمایی، مسافران نیزحق ندارند به این دلیل از ترک هواپیما خودداری کنند چرا که در این صورت مرتکب جرم شده و متعاقب قانون با آنان برخورد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.