ساری- دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی مازندران بر برخورد جدی و قانونی با هرگونه تخلف انتخاباتی در استان تاکید کرد و گفت: شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مازندران اختصاص می یابد.

شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مازندران اختصاص می یابد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل مازندران، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل مازندران در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی استان با بیان اینکه انتخابات پیش رو از حساسیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: دستگاه های ذیربط باید در راستای حفظ و صیانت از آراء مردم توجه ویژه ای را مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام سید مرتضی موسوی بر لزوم رعایت و اجرای دقیق قانون تبلیغات انتخاباتی توسط کاندیداها تاکید و تصریح کرد: با هرگونه تخلف انتخاباتی از جمله تبلیغات زودهنگام، طبق قانون برخورد جدی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در تخلفات و جرائم انتخاباتی فضای مجازی به صورت کامل رصد می شود، افزود: مراجع ذیربط این گونه تخلفات را به دبیرخانه ستاد پیشگیری گزارش کنند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان مازندران ادامه داد: تاسیس دفاتر ارتباط مردمی که توسط کاندیداها قبل از شروع زمان تبلیغات قانونی، خلاف قانون است و ضمن تذکر به کاندیدای مورد نظر، ضمن مکاتبه با دادستان های حوزه ی قضایی مربوطه، از فعالیت این گونه دفاتر جلوگیری به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: در خصوص رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی، با روسای دادگستری و دادستان های حوزه های قضایی استان، مکاتبه شده و شعبات ویژه ای به این امر اختصاص یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.