بردسکن- امام جمعه بردسکن آگاهی بخشی و روشنگری را یکی از ابعاد شخصیتی امام موسی ابن جعفر (ع) عنوان کرد و گفت: امام موسی کاظم (ع) در مقابل دشمنان ، مردم زمان خود را از ترفندها و دسیسه های دشمنان آگاهی بخشید و تا آخرین لحظه عمر خود دست از روشنگری برنداشت.

 امام موسی کاظم (ع) هیچگاه دست از روشنگری و آگاهی بخشی به مردم برنداشت

به گزارش قدس آنلاین  امروز ظهر حجت الاسلام علی اصغر امینی در جمع نمازگزاران مسجد و حسینیه موسی ابن جعفر (ع) این شهرستان با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) به ابعاد شخصیتی این امام همام پرداخت و گفت:  باید به دقت دوران زندگانی این امام بزرگوار مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به وضعیت خاص سیاسی و اجتماعی دوران امامت امام موسی کاظم (ع) گفت: یکی از اقدامات امام برنامه‌ریزی فکری و آگاهی بخشی درزمینه مسائل اعتقادی و بیان راه چاره در روبه‌رو شدن با عقاید منحرف بود.

امام جمعه  بردسکن  با تأکید بر اینکه امام موسی کاظم (ع) هرگز در مقابل طاغوت زمانه سرخم نکرد، گفت: این امام بزرگوار در مقابل طاغوت زمانه ایستادگی می‌کرد و هرگز روحیه سازش‌پذیری نداشت.

حجت الاسلام امینی با توجه به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ماه گفت:  در مرحله اول همه ما باید حضور حداکثری در  پای صندوق های اخذ رای داشته باشیم و سپس با آگاهی  و بصیرت فرد و یا افراد اصلح را انتخاب کنیم چرا که آگاهی و بصیریت می تواند  ما  رادر تشخیص کاندیداهای اصلح  کمک کند.

وی  از دست اندرکاران برگزاری مراسم عزاداری در مسجد و حسینیه موسی ابن جعفر تقدیر کرد  و گفت:  نهادینه کردن  ابعاد زندگانی این امام همام می تواند  ما را از هر گونه انحراف  نجات دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.