سردار سلامی گفت: امروز به برکت قرآن کریم و انقلاب اسلامی و انقلابیون مسلمان هندسه قدرت در جهان تغییر کرده و موازنه قدرت به نفع مسلمین با محوریت جمهوری اسلامی ایران است.

موازنه قدرت در جهان به نفع مسلمانان با محوریت ایران اسلامی است

  به گزارش «قدس آنلاین»،  سردار حسین سلامی عصر روز گذشته در حاشیه برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در مصلای تهران با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت مومنان است بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای جاری کردن حقیقت قرآن در پیکره بشریت شکل گرفته و انقلاب اسلامی آرمان بزرگ آن وراثت صالحان بر زمین است. انقلابی که هدف اصلی آن احیای هویت مسلمانان و زنده کردن مجد و عظمت اسلام است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ما به دنبال باز کردن غل و زنجیر اسارت در دنیای بندگی مدرن از دست و پای مسلمانان و مردم جهان است. انقلابی که اقامه نماز و احیای ذکات را هدف اصلی خود می داند. انقلاب ما انقلابی است که نسخه آزادی مسلمانان از اسارت غیر مسلمانان را احیا کرد.

جانشین فرماندهی کل سپاه با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ سال است که استعمارگران مسلمانان را به اسارت گرفته اند و از این طریق به غارت مسلمانان روی آورده اند افزود: این در حالی است که مسلمانان در منطقه سوق الجیشی جهان با غنی ترین و ژرف ترین ثروت ها و معرفت های بشری یعنی اسلام زندگی می کنند. اما مستکبران هر چه توانستند بر سرنوشت مسلمانان تاختند و به دنبال ذلت و اسارت پذیری و به یغما بردن مسلمانان بودند.

سردار سلامی با بیان اینکه انقلاب ما آمد تا بر سلطه مستکبران و زورگویان به مسلمانان و ملت های مظلوم پایان دهد اظهار داشت: شعار انقلاب ما «لا تظلموا و لا تظلموا» است. انقلاب ما از مرزهای ایران هزاران کیلومتر فراتر رفته و مسلمانان و جهادگران بیدار شده اند و علیه نظام های سلطه گر انقلاب کرده اند. در این ۳۸ سال، تاریخ سختی بر ملت ما گذشت و تمام استکبار هدف خود را متمرکز کرد تا از پیروزی مسلمانان جلوگیری کند و رژیم صهیونیستی را چون خنجری بر پیکر مسلمانان فرو برد ولی با تمام اینها انقلاب ما ثابت قدم ماند.

وی با بیان این مطلب که آنها جنگ اقتصادی را نیز به ما تحمیل کردند یادآور شد: با تمام این وجود ما هسته ها را شکافتیم و از دیوار تحریم ها عبور کردیم و موشک ها و پهپادها را هزاران کیلومتر پرواز دادیم و جمهوری اسلامی ایران تکیه گاه مسلمانان شد. ما به سلطه گران نشان دادیم که جمهوری اسلامی ایران مدافع و تکیه گاه همه مسلمانان و مظلومان جهان در اقصی نقاط دنیا است و به برکت قرآن کریم و انقلاب اسلامی هندسه قدرت جهان تغییر کرده و موازنه قدرت به نفع مسلمانان با محوریت جمهوری اسلامی ایران است.

سردار سلامی بیان داشت: امروز دشمنان اسلام با واقعیت قدرتمندی به نام قدرت اسلام روبرو شده اند که از هر مسلمان مظلوم و هر غیر مسلمان مظلومی دفاع می کند. همان گونه که تاکنون از ملت های مظلوم یمن، عراق، افغانستان، سوریه و فلسطین دفاع کرده ایم. ما پاسداران انقلاب به امر رهبر انقلاب که با تکیه بر مکتب وحی هدایت امت اسلامی را در دست دارد، فدایی امت هستیم و تا پیروزی کامل امت اسلامی به پیش می رویم.

در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه و سردار سلامی از خانواده های شهدای قرآنی مدافع حرم از جمله همسر شهید اسماعیل سیرت نیا و مادر شهید سید جعفر بشیری از شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.