حمید حامی خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» در نخستین اجرای زنده بهاره خود در تهران ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

حمید حامی دوباره در تالار وحدت کنسرت می‌دهد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  حامی که جدیدترین تک آهنگ خود «شوق تنهایی» را چند روز پیش از سال نو در فضای مجازی منتشر کرد، با اجرای منتخبی از آثار آلبوم‌هایی چون: فقط نگاه می‌کنم، دلم گرفت، حامی، یک لحظه عاشق شو و... به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

حامی درباره جزئیات بیشتر اجرای مشترکی که قرار بود با هفت تن از برگزیدگان مستر کلاس‌های خوانندگی‌اش در این کنسرت داشته باشد، می‌گوید: «چون تهیه کننده آلبومم قرار بود که برای این هنرجویان مسترکلاس‌هایم آثاری را ضبط کند و ما هنوز موفق به اجرایی کردن این ماجرا به دلیل فشرده بودن اجراهای من نشده‌ایم، فعلا قطعیتی برای این اتفاق وجود ندارد ولی من حتما به تعهداتم عمل خواهم کرد و چون به این دوستان قول داده ام همه سعی ام بر این است که حتما این اتفاق بیفتد.»

حامی افزود: «در کنسرت پیش رو یک قطعه به نام «احساس» با ترانه‌ای از زهرا عاملی و تنظیم بهنام ابطحی به کنداکتور اجرای ما اضافه شده است که مردم خیلی دوستش خواهند داشت و یک قطعه جدید دیگر هم منتشر خواهم کرد و سعی دارم کمی تغییرات را در فضای این کنسرت برای مخاطبان حاضر در سالن داشته باشم و آثار جدیدم بیشتر خوانده شوند.»

این خواننده درباره کنسرت رشت خود که نخستین اجرای زنده اش در سال جدید نیز بود گفت: «سالن اجرای برنامه در رشت سالن استانداردی نبود و خودم هم راضی نبودم و مردم هم به حق معتقد بودند کیفیت سالن مناسب برای برگزاری کنسرت نیست. البته طبق اعلام تهیه کننده کنسرت، تنها سالنی که در رشت اجازه برگزاری کنسرت با این حجم جمعیت را داراست، همین سالنی است که من در آن به اجرای برنامه پرداختم و همه توانم بر این اساس بود که اجرا در بهترین حالت ممکن برگزار شود.»

رضا تاجبخش سرپرست ارکستر است و محمدرضا عقیلی نیز تنظیم قطعات برای ارکستر را بر عهده دارد. کنسرت ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت حامی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به همت موسسه کامیاب بهاران و تهیه کنندگی علی حق‌شناس برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این کنسرت آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.