۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: 522713

اظهارات وزیر دفاع پیشین رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه داعش به دنبال یک تیراندازی اشتباهی به سمت اراضی اشغالی در جولان، به سرعت از تل آویو عذرخواهی کرد، در رسانه های عربی و عراق بازتاب یافت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، «موشه یعلون» پیشتر در گفت وگو با شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، فاش کرد در طول مدت بحران امنیتی سوریه ، داعش تنها یک بار به سمت اراضی 'تحت اشغال' این رژیم شلیک کرده که آن هم به سرعت عذرخواهی کرده است.
یعلون در عین حال ضمن ادعای اینکه بیشتر شلیک ها از سوی ارتش سوریه بوده است، انگشت اتهام را به سمت ایران گرفت و ادعا کرد که ایرانی ها هستند که حملات ضد اسراییلی را هدایت می کنند، درحالی که داعش به غیر از همان یک بار هیچ گاه به سمت ما شلیک نکرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب گذشته از شلیک 3 گلوله خمپاره به سمت اراضی اشغالی خبر داد و در عین حال روز یکشنبه مواضع ارتش سوریه را در قنیطره هدف قرار داد که طی آن 3 سرباز سوری کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند.
پیش از این نیز گزارش های فراوانی از حمایت صهیونیست ها از داعش در جنگ های عراق و سوریه انتشار یافته بود، اما این نخستین اعتراف صریح مقام های صهیونیستی به وجود رابطه میان داعش و تل آویو است.
برخی گمانه های نزدیک به یقین وجود دارد که رژیم صهیونیستی نیز در ایجاد داعش با آمریکا و دولت های منطقه بویژه سعودی ها همکاری داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.