مشهد- تأخیر پرواز ها از فرودگاه مشهد که روز گذشته باز هم موجب سرگردانی مسافران شد حال نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی را بر آن داشته تا از طریق مجلس این موضوع را پیگیری کند.

تأخیر پروازها را در مجلس پیگیری می‌کنم

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به اینکه در مدیریت کلان حوزه حمل ونقل یک ضعف در حوزه پاسخگویی وجود دارد بیان کرد: متأسفانه با وجود قول هایی که از سوی مسئولان فرودگاه شهید هاشمی نژاد در ارتباط با موضوعاتی که در سال گذشته رخ داد ، ارائه شد مسافران طی چند روز گذشته با تأخیرهای مختلف و زمانبری در فرودگاه روبه‌رو شدند که به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بابیان اینکه طی چند روز گذشته شمار قابل توجهی از مسافران با بنده تماس گرفته و نسبت به این تأخیرها گلایه‌هایی را مطرح کردند، تصریح کرد: چنانچه نسبت به این موضوع پاسخ مناسبی از سوی مسئولان مرتبط ارائه نشود، ابتدا طی مکاتبه‌ای با وزیر راه و شهر سازی به طور جدی مسئله را مطرح و همزمان در مجلس نیز به طور جدی در کمیسیون مربوط موضوع را بیان خواهم کرد.
حجت‌الاسلام پژمانفر با بیان این نکته که این گونه مسائل و موضوعات برای پایتخت فرهنگی جهان اسلام زیبنده نیست، ادامه داد: برای یک پرواز یک ساعته، چند ساعت وقت مردم را بدون هیچ گونه خدمات رفاهی هدر می‌دهند و با انجام یک مصاحبه و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای از ارائه پاسخ مناسب طفره می‌روند، در حالی که اساساً این تأخیرها قابل توجیه نیست و باید با خاطیان برخورد جدی صورت بگیرد.
شایان ذکر است، اسفند سال گذشته قاسم زاده مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفته بود: اجازه نمی‌دهم هیچ مسافری بیشتر از یک ساعت در هواپیما برای انجام پرواز معطل بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.