اهواز _ جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه های متنوع ویژه مبعث و اعیاد شعبانیه و تمهیدات لازم برای برگزاری همایش شعر عربی برگزار شد.

همایش شعر عربی ویژه اعیاد شعبانیه در شادگان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد جعفری نسب فرماندار شادگان از برگزاری همایش شعر عربی ویژه اعیاد شعبانیه در این شهرستان خبر داد و گفت : این همایش ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور شاعران برجسته کشورهای عراق، بحرین، لبنان، سوریه و دیگر شاعران استان خوزستان برگزار می شود.
فرماندار شادگان ادامه داد: ایجاد شور ونشاط فرهنگی و مذهبی و احیای ارزشهای اسلامی، تعامل و تبادل فرهنگی، نگاهی به رویکرد ظرفیت سنجی استان از لحاظ سبک و سیاق ادبیات عصر جدید، معرفی ظرفیت های فرهنگی و تاریخی، ایجاد کارگاههای آموزشی نقد و بررسی شعر یک روز پس از همایش و ترغیب شاعران به پژوهش و تالیف درباره شخصیت های  علمی، فرهنگی شهرستان و استان از محورهای همایش شعر عربی ویژه اعیاد در این شهرستان خواهد بود.
جعفری نسب  فرماندار شادگان بر ضرورت آماده سازی و آذین بندی و چراغانی  فضای شهر ها  و روستاهای تابعه شهرستان تاکید کرد و گفت :کلیه ادارات و دستگاههای اجرائی در جهت برگزاری با شکوه عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و اعیاد شعبانیه نسبت به  استقرار ایستگاههای صلواتی در خیابان های اصلی و فرعی  و پذیرائی از شهروندان اقدام نمایند.
گفتنی است، مراسم افتتاحیه جشنواره شعر عربی ویژه اعیاد شعبانیه در شهرستان شادگان روز ۹۶/۲/۱۴ ساعت ۹ صبح در محل  فرهنگسرای ملافاضل سکرانی   و همچنین مراسم اختتامیه در همان روز ساعت ۱۰ شب در پارک شهر برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.