سرمربی رئال مادرید معتقد است بازیکنانش پس از به تساوی رساندن بازی برابر بارسلونا در دقایق پایانی منطقی بازی نکردند.

زیدان: مسی بازیکن متفاوتی است، باید به او تبریک گفت/ تصمیم داور را می پذیریم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه در هفته سی و سوم لالیگا برابر بارسلونا سه بر دو شکست خورد و صدر جدول را از دست داد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: ناراحت هستم. نمی‌توانیم از نتیجه به دست آمده خوشحال باشیم چون تلاش زیادی کردیم. در همه بازی این موضوع دیده می‌شد. موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. زمانی که از فرصت‌هایتان استفاده نمی‌کنید باید انتظار چنین اتفاقاتی را داشته باشید. زمانی که توانستیم ۱۰ نفره بازی را دو بر دو مساوی کنیم باید کمی منطقی کار می‌کردیم و باید همه بازیکنان با هم دفاع می‌کردند. نمی‌توانم خوشحال باشم. می‌توانست نتیجه دیگری رقم بخورد. نخستین داربی خود را در خانه واگذارم کردم.  سه امتیاز مهم را از دست دادیم.

مادرید پس از به تساوی رساندن بازی با وجود ۱۰ نفره بودن به حملات خود ادامه داد. سرمربی سفیدپوشان در این‌باره اظهار کرد: چون مثبت اندیش هستیم فکر می‌کردیم می‌توانیم گل سوم را به ثمر برسانیم. تنها یک لحظه غافل شدیم و گل سوم را دریافت کردیم. اکنون باید دوباره بازی را تماشا کنم اما آن چیزی را تغییر نخواهد داد. هنوز لالیگا به پایان نرسیده است و اکنون به بازی بعد فکر می‌کنیم.

زیدان در مورد ناتوانی بازیکنانش در توقف مسی گفت: او بازیکن متفاوتی است. دوباره دو گل به ثمر رساند. تنها باید به مسی تبریک گفت. او زمانی که فرصت گلزنی پیدا می‌کند دروازه حریفان را باز می‌کند. تنها در توقف مسی ناکام نبودیم بلکه نتوانستیم از فرصت‌هایمان نیز استفاده کنیم.

سرمربی فرانسوی  درباره اخراج سرخیو راموس گفت: داور تصمیم گرفت به او کارت قرمز نشان دهد و باید آن را پذیرفت. می‌توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم چون فرصت‌های زیادی داشتیم. در بازی‌های زیادی موقعیت‌های گل فراوانی داریم اما در گلزنی ناکام می‌مانیم. در مقابل تیم‌هایی که می دانند چگونه بازی کنند به ما ضربه خواهند زد که در این بازی این اتفاق افتاد. هنوز چیزی عوض نشده است. سرنوشت لالیگا در دستان ماست.

به نقل از ایسنا، گرت بیل که به تازگی دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته بود در ترکیب اصلی برای این دیدار قرار گرفت اما مجبور شد در نیمه نخست زمین بازی را ترک کند. زیدان در این رابطه گفت: از قرار دادن او در ترکیب اصلی پشیمان نیستم. او به من گفت در شرایط خوبی قرار دارد. مشتاق بازی کردن بود. به خاطر او ناراحت هستم، فکر می‌کردم بهتر شده است. نمی‌توانیم برخی مسائل را کنترل کنیم. امیدوارم به زودی بتواند تیم را همراهی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.