سرمربی آرسنال بعد از پیروزی که برابر منچسر سیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به دست آورد به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

آرسن ونگر: من هم روزی از آرسنال می‌روم/ ثابت کردیم تیم با کیفیتی هستیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی اکسپرس، آرسنال با پیروزی که برابر منچستر سیتی به دست آورد توانست به فینال جام حذفی انگلیس راه پیدا کند و باید در این مرحله به مصاف چلسی برود.

آرسن ونگر از پیروزی که تیمش برابر منچستر سیتی به دست آورده خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بر این باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. منچستر سیتی گل نخست بازی را به ثمر رساند اما ناامید نشدیم و توانستیم به بازی بر گردیم. این دیدار برای ما یک محک واقعی بود و خوشبختانه سربلند از آن بیرون آمدیم.

او ادامه‌ داد: بعضی‌ها به توانایی ما برای دیدار حساس برابر سیتی شک داشتند اما ما ثابت کردیم که تیم خوب و با کیفیتی هستیم. در شرایط سخت عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهیم. بازیکنان آرسنال با پیروزی در این دیدار نشان دادند که توان پیروزی در بازی‌های  بزرگ را دارند.

ونگر در پایان درباره آینده خود با آرسنال گفت‌:  تیم الان در شرایط خوبی به سر می‌برد  و الان دلیلی ندارد که درباره جدایی صحبت کنم. من هم روزی از آرسنال خواهم رفت اما  این آرسنال است که در هر حالتی باقی خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.