دامغان- مسئول گروه اعزامی تیم ووشوی شهرداری دامغان از کسب ۷ مدال طلا، ۶ نقره و ۲ برنز توسط ووشوکاران این شهر در بخش بزرگسالان و جوانان مسابقات قهرمانی ارمنستان خبر داد.

ووشوکاران دامغانی در مسابقات ووشوی ارمنستان طلایی شدند

به گزارش قدس آنلاین، حسین روشنفکر ضمن بیان اینکه تیم شهرداری دامغان به عنوان نماینده ایران در رقابت های ووشوی ارمنستان شرکت داشت، ابراز کرد: در بخش «ساندا» احمد واحدی و مرتضی اصغری در دیدار پایانی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا و امین حسن خانی و سجاد تقی پور به مدال نقره دست پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در بخش تالو و در رده سنی نوجوانان نیز یوسف عسگری در فرم های «نن دائو» به مدال طلا و «نن گوائن» و «نان چوان» به سه مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافت، افزود: همچنین در رده سنی جوانان این دوره از مسابقات نیز علیرضا الماسی در فرم «نن دائو» به مدال طلا و «نان چوان» به مدال نقره دست پیدا کرد.

مسئول گروه اعزامی تیم ووشوی شهرداری دامغان گفت: در رده سنی بزرگسالان علی ولی نیاز در فرم «تای چی چوان» مدال نقره کسب کرد و محمد میرخانی در فرم های «نان چوان و نن دائو» به مدال طلا رسید از سوی دیگر حسین تقی پور در فرم «نن دائو» مدال طلا و در فرم های «نان چوان» و «نن گوئن» دو مدال برنز را از آن خود کرد.

روشنفکر گفت: تیم دامغان به مدت چهار روز و در دو رشته «ساندا» و «تالو» در شهر ایروان ارمنستان با دیگر ورزشکاران از کشورهای جهان به رقابت پرداختند.

تیم ووشوی شهرداری دامغان که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی جام پارس که هفته گذشته به میزبانی استان سمنان با شرکت ۱۲ کشور خارجی برگزار شده بود موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت های ارمنستان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.