بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار عبادت بوده و اگر عبادت هفتاد نوع است بهترین آن کار و کسب روزی حلال است افزود: باید اعتراف کنیم که تاکنون نتوانسته‌ایم قانون اساسی را که براساس اسلام تنظیم شده است پیاده کنیم.

مردم در انتخابات دقت و مشورت کنند/ آرمان ما پیاده کردن قانون اساسی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر دوشنبه دردیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته کار وکارگر استان تصریح کرد: نباید وقت کارآفرینان و کارگر به هدر رود و آرمان ما این است که تمام ایران باید کارگاه تولیدی شود و این کار با مدیریت، دقت، فداکاری و کارجهادی شدنی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه گاهی اختلاف سلیقه‌ها کارها را گره می‌زند گفت: تاکنون در کشور دولتی که بتواند موفق باشد و قانون اساسی را عملیاتی پیاده کند نداشته‌ایم و بسیاری از مشکلات که برای همه ما ملموس است به دلیل عدم توفیق در پیاده کردن نظام است.

وی  با بیان اینکه تاکنون دولتی که بتواند قانون اساسی را به درستی پیاده کند نداشته‌ایم گفت: آرمان ما پیاده کردن قانون اساسی است و نظام اسلامی را برپا کردیم اما تشکیل جامعه اسلامی همراه با تمدن اسلامی را در پیش‌رو داریم.

اظهار داشت:  تلاش و کار از هر نوعی می‌تواند محصول و دستاورد، سرافرازی و استقلال داشته باشد.

وی با بیان اینکه کار عبادت بوده و اگر عبادت هفتاد نوع است بهترین آن کار و کسب روزی حلال است افزود: باید اعتراف کنیم که تاکنون نتوانسته‌ایم قانون اساسی را که براساس اسلام تنظیم شده است پیاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: آرمان ما پیاده کردن قانون اساسی است و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری نظام اسلامی و انقلاب برپا کردیم و پیروز شدیم اما تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی همراه با تمدن اسلامی را هنوز در پیش رو داریم.

عبادی افزود: در سیستم غرب کارفرما برده‌داری جمعی و طبقاتی می‌کند و تمام امور و شئون دست یک سیستم است و در واقع کارگر هیچ کاره است.

وی با بیان اینکه هنگامی که به بیگانه ضعف اقتصادی نشان می‌دهیم او طمع می‌کند تا از این رخنه عبور کند اظهار داشت: مقام معظم رهبری در چند سال گذشته بر مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند که این امر نشان می‌دهد در این راستا خوب موفق نبودیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: موضوعات اقتصادی برای انسان مسلم است اما فرهنگ او انسانیت است که سرنوشت و اقتصاد را رقم می‌زند و مسئله اشتغال همان موضوع کار و کارگری است.

عبادی با اشاره به موضوع انتخابات افزود: مردم در انتخابات دقت و مشورت کنند چرا که سرنوشت و کار و کارفرمای خود را انتخاب می‌کنند و اکنون باید تلاش همه جانبه برای وحدت داشته باشیم تا موضوعات را در جامعه برطرف کنیم تا دشمن طمع‌هایش به یأس تبدیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.