یزد - جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی بوده و ولایت فقیه و تفکر انقلابی ملت ایران دو عامل شکست توطئه‌های شوم دشمنان علیه ایران اسلامی است.

دشمن به دنبال کمرنگ کردن جایگاه ولایت فقیه در جامعه است

به گزارش خبرنگار قدس  آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر دوشنبه در یادواره شهدای پاسدار یزد که به مناسبت سالروز شهادت شهید منتظر قائم وطوفان شن طبس برگزارشد اظهارداشت: عده‌ای برای حفظ دین خدا، منطق امام حسین(ع) را در پیش گرفتند و با اهدای جان خود در برابر تهاجم دشمن، این خاک و بوم را حفظ کردند و شهیدان ایثار گران و جانبازان احیا گران جامعه و بشریت هستند ونام آنها تا ابد بر تارک تاریخ درخشان این مرزو بوم خواهذد درخشید.

وی افزود: در نظام اسلامی، ما از حکومت ولایی و ولایت فقیه پیروی می کنیم  و مشروعیت وحقانیت همه قوا، نهادها و سازمان‌هایمان به ولایت است، به همین دلیل دشمن به دنبال تضعیف آن است .

حاجی صادقی تصریح کرد: تفاوت ولایت و نبوت این است که نبوت راه را به مردم نشان می‌دهد ولی ولایت علاوه بر اینکه راه درست را به مردم نشان می‌دهد، آنها را هم به هدف نهایی می‌رساند.

این مسئول خاطر نشان ساخت: دین در تمام زمینه‌ها برای تعالی بشریت است، و شهادت بزرگترین افتخاری است که ممکن است نصیب یک انسان شود به گونه‌ای که امام علی(ع) پس از شهادت قسم خوردند که رستگار شدم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: عشق به شهادت در بین جوانان ایران در هنگام هشت سال دفاع مقدس به گونه‌ای بود که ما در زمان آزادسازی خرمشهر به دنبال راهی بودیم که به جوانان حاضر در جبهه بقبولانیم شما که شهید نشده‌اید به این معنا نیست که خداوند دوستتان ندارد.

وی  افزود: مقام معظم رهبری مهمترین عامل شکست دشمنان در برابر ایران اسلامی بوده و تفکرملت ایران دومین عامل شکست توطئه دشمنان علیه امنیت و آرامش ایران اسلامی است.

این مسئول با اشاره  به حوادث سال ۸۸گفت : دشمن بیان عقیده داشت  که ما در فتنه ۸۸ که ۱۰ سال برای آن طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی کردیم، ۲ اشتباه داشتیم و از دو موضوع غافل شدیم  و همین موضوع سبب شد که به شکست برسیم و در دهه ۹۰ باید فتنه را به گونه‌ای طراحی کنیم که این دو عامل جلوی ما را نگیرد.

حاجی صادقی تصریح کرد: بزرگترین مشکل ما به برخی افراد این است که مراقب باشید سرباز دشمن در تمرکززدایی از ولایت نباشید و در این جبهه و زمین دشمن حرکت نکنید.

وی افزود:  وظیفه‌ای که الان بر دوش مردم گذاشته شده است، دشمن فمتوجه شده که عامل پیروزی ملت ایران فرهنگ شهادت است و به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی ایران را جز به وسیله مردم ایران نمی‌توان نابود کرد و تنها راهمان این است که فرهنگ شهادت طلبی و ارزش‌های اسلامی را از مسلمانان بگیرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان ساخت: دشمن براین باور است  که انتخابات نقطه قوت ایران اسلامی است و ما با این عرصه می توانیم  ایران را  تهدید کنیم وبا توجه به فرمایشات مقام معظم رهبر ی همه باید به انتخابات احترام بگذاریم،

وی افزود: نخستین شاخصه این احترام حضور آگاهانه در انتخابات است و مردم باید علاوه بر اینکه خودشان در انتخابات حضور پیدا می‌کنند، دیگران را هم ترغیب کنند ودومین موضوع در این زمینه قانون‌مداری و تمکین به نتیجه انتخابات و موضوع بعدی آن است که در انتخابی که انجام می‌دهیم، وظیفه‌نگر و تکلیف‌نگر باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.