قوچان- امام‌جمعه قوچان گفت : حضور و دیدار با نمایندگان نامزدین ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی دلیل بر حمایت از کاندیدا و نامزدین خاصی نیست و دلیل آن ، ایجاد ارتباط و همدلی و هماهنگی در سطح شهرستان است.

از هیچ‌یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر حمایت نمی‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری قوچان با تبریک ایام مبعث رسول اکرم (ص) بابیان این مطلب که در تاریخ بشریت حادثه‌ای به‌مانند بعثت، برای نجات بشر به وجود نیامده است گفت: بعثت از بعث به معنای برانگیخته شدن است، بدین معنی که از میان خود مردم فردی انتخاب می‌شود تا راهنمای خوبی برای قاطبه مردم باشد.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) آمده است تا ما را آگاه و با واقعیت‌های زندگی آشنا کند و هدف از وجود نازنین پیغمبر(ص) سوق دادن به زندگی و نشان دادن واقعیات و راهنمایی انسان‌ها در جامعه است.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به اینکه یکی از واقعیات جامعه توحید، معاد و امامت است خاطرنشان کرد: در روز قیامت که دوباره برای زندگی واقعی زنده می‌شویم و در درگاه الهی قرار می‌گیریم، واقعیت‌ها را می‌بینیم و به زندگی اصلی خود می‌رسیم.

وی تصریح کرد: بعثت پیغمبر با بعثت انسان‌ها گره‌خورده و در مسیر این واقعیت قرار خواهیم گرفت که در دنیا تمرین کنیم تا در قیامت زندگی واقعی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه خداوند قیامتی را برپا کند، قیامتی کوچک‌تر در این دنیا ایجاد کرده است، تا آن را درک کنیم و با تمام وجودمان آن را لمس و باپوست و گوشت و استخوان خود آن را حس کنیم و بعد وارد آن برانگیختگی شویم و وقتی این اتفاق افتاد، تبدیل به یک انسان کارساز، مهربان، توحید محور و عدالت محور در همین دنیاخواهیم شد.

حجه الاسلام محمدعلی دستجردی بابیان این مطلب که برانگیختگی انسان دو چیز را نصیبش می‌کند یکی آرامش که زمینه‌ساز آن دنیا است و دیگری جایگاه خوب در این دنیا است اظهار داشت: یکی از نکات مهم و اساسی برای مدیران، داشتن توکل به خدا در مدیریت است، اگر همه‌چیز را به خدا واگذار کنید آرام خواهید شد و در تصمیم‌گیری‌ها و فکر کردن و برنامه‌ریزی‌های آینده به‌راحتی عمل خواهید کرد و دیگران هم شمارا کمک خواهند کرد.

وی با اشاره به دو انتخابات مهم پیشرو در ۲۹ اردیبهشت خاطرنشان کرد : در بحث انتخابات علیکم بالتقوا، علیکم بالتقوا و علیکم بالتقوا را در نظر بگیریم و آن چیزی که بدرد ما می‌خورد تقوا است تا بتوانیم امانت‌دار رأی مردم باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با اشاره به حضور شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: هرکس رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران شود، رئیس‌جمهور همه مردم و این نظام است و همه باید او را حمایت کنیم زیرا همه زحمت کشان نظام هستند.

وی ادامه داد : نباید دولت را به خاطرهم فکر نبودن با ما تضعیف کنیم و برای آن مشکل ایجاد کنیم، زیرا موجب ایستادن نظام و نیز ناکارآمدی اسلام و شیعه در دنیا خواهد شد.

امام‌جمعه قوچان با تأکید بر این مطلب که تشکیلات دفتر و ستاد نماز جمعه قوچان به‌هیچ‌عنوان حق حضور در برنامه‌هایی که شائبه انتخاباتی در آن وجود دارد را ندارند و با متخلفان برخورد خواهد شد گفت: هر سخنی که از طرف بنده در محافل گفته می‌شود را باور نکنید، مگر در تریبون نماز جمعه آن را بیان کرده باشیم، زیرا ما پرده‌پوشی نداریم و موضوعات را شفاف برای مردم بازگو خواهیم کرد.

وی به حضور و دیدار با نمایندگان بیشتر نامزدین ریاست جمهوری و نیز کاندیداهای شوراهای اسلامی در این چند هفته اشاره کرد و گفت: درب دفتر بنده بر روی همه افراد جامعه باز است و این دیدارها دلیل بر حمایت از کاندیدا و نامزدین خاص نیست و دلیل آن، ایجاد ارتباط و همدلی و هماهنگی در سطح شهرستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.