قزوین- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: قطع برق در هنگام سخنرانی رئیس جمهور بدلیل افزایش برق مصرفی و ایجاد نقص فنی در تاسیسات الکتریکی سالن بوده است.

قطع برق مراسم سخنرانی رئیس جمهور ناشی از نقص فنی بود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، سعیدبهادیوند چگینی در خصوص  مشکلات ایجاد شده در سالن دانشگاه بین المللی امام خمینی در زمان سخنرانی رئیس جمهور اظهارداشت: خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ۲۴ ساعته تداوم دارد و این شرکت تمام تلاش خود را جهت تامین برق مداوم و مستمر بویژه در مناسبتها و مراسم خاص انجام داده و از همه امکانات از جمله سیستم برق اضطراری دیزل ژنراتور نیز استفاده می کند.

وی در خصوص قطع برق سالن دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) درسخنرانی ریاست جمهور افزود: این شرکت پیش بینی، اقدامات و تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطع برق شبکه سراسری را بعمل آورده بود و اکیپهای مربوطه در حالت آماده باش و انجام وظیفه برای مقابله با هر گونه خاموشی ناشی ازحوادث و اتفاقات بودند و دیزل ژنراتور برق اضطراری این شرکت نیزدرمحل پست برق دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نصب و آماده بکار شده بود.

چگینی تصریح کرد: با همه تمهیدات انجام شده قطع برق بدلیل نقص فنی در تاسیسات الکتریکی سالن مربوطه و قطع یکی از فیوزهای داخلی سالن بعلت افزایش برق مصرفی ناشی از نصب کولرهای گازی و پروژکتورهای منصوبه بیش از ظرفیت شبکه داخلی، رخ داده و۵۰ ثانیه برق سیستم صوتی و سه دقیقه برق روشنایی سالن قطع شد که این مشکل توسط مسئولان تاسیسات دانشگاه بررسی و فیوز سوخته تعویض و برق سالن وصل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یادآورشد: با پیش بینی های لازم و تلاش همکاران این شرکت سایر مراسم در ادامه سفر ریاست محترم جمهوری بدون هیچ وقفه ای در تامین برق مراکز بازدید شده به انجام رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.