مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه با حمایت هواداران شب خوبی را رقم خواهیم زد گفت: الاهلی را مانند السد شکست می دهیم و به دور بعد صعود می کنیم.

خسرو حیدری: هواداران بیایند تا الاهلی را ببریم/ استقلال تیم جوانی دارد

به گزارش قدس آنلاین، خسرو حیدری در نشست خبری قبل از دیدار برابر الاهلی امارات گفت: فردا روز سختی را خواهیم داشت. با توجه به اینکه در بازی رفت مقابل الاهلی شکست خوردیم باید این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی افزود: بیشتر بازیکنان ما جوان هستند و بازی رفت ما مقابل الاهلی اولین بازی آسیایی آنها بود و هنوز در شرایط لیگ قهرمانان قرار نگرفته بودند اما در حال حاضر تمرکز خوبی دارند و مطمئنم فردا با حمایت هوادارانمان همانطور که السد را شکست دادیم مقابل الاهلی هم به پیروزی خواهیم رسید.

هافبک استقلال تاکید کرد: در دیدار برابر السد وقتی می خواستم پنالتی آخر را بزنم حمایت هواداران باعث شد تا هیچ استرس و نگرانی نداشته باشم و توپ را به راحتی وارد دروازه کنم. مطمئن هستم فردا هم با حمایت هواداران یک نیروی مضاعفی را بدست خواهیم آورد تا یک برد شیرین را در ورزشگاه آزادی کسب کنیم و به دور بعد صعود کنیم.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد:  فردا ساعت ۸ شب منتظر هوادارانمان هستیم و امیدوارم با حضور آنها در ورزشگاه و حمایت همیشگی که از تیمشان می کنند بتوانیم یک برد دلچسب را بدست آورده  و به پیروزی برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.