​ایلام- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: خیرین مدرسه ساز ۲۱۰ میلیارد ریال برای ساخت مدارس ایلام پرداخت می کنند.

خیرین ۲۱۰ میلیارد ریال برای ساخت مدارس ایلام پرداخت می کنند

به گزارش قدس آنلاین، سعید هژبری روز دوشنبه در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان ایلام با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز ساخت ۵۶ فضای آموزشی در ایلام را بر عهده دارند، اظهارداشت: در حال حاضر ۸۸ فضای آموزشی با مساحت ۶۶ هزار و ۲۵۰ متر مربع در استان در دست ساخت است.

وی با اشاره به اینکه با احداث این فضاها ۲۳۱ کلاس به مجموع کلاس های درس استان اضافه شده و برای اجرای این مدارس ۶۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: خیرین مدرسه ساز، ساخت ۵۶ مدرسه از این تعداد را تقبل کرده و متعهد به پرداخت ۲۱۰ میلیارد ریال شده اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام به ارتقای بیشتر سرانه فضاهای آموزشی استان با بهره برداری از این مدارس اشاره و تصریح کرد: ۱۷۵ مدرسه در استان از نظر استحکام در شرایط مناسبی قرار ندارند که از این تعداد ۸۶ فضا باید تخریب شوند و با بهسازی بهبود پیدا نمی کنند و ۸۹ فضا نیز باید مقاوم سازی شوند.

سعید هژبری یکی از مشکلات کنونی استان را کمبود فضاهای آموزشی در حاشیه مسکن های مهر عنوان کرد و یادآور شد: ۹ فضا در این استان در حاشیه مساکن مهر در حال ساخت است که امیدواریم مسئولان امر اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آنها را اختصاص دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.