اصفهان- رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد: پس از گذشت ۳۸ سال از انقلاب آنچه شاهد هستیم ریخت‌وپاش‌های مالی و فیش‌های حقوقی و عرصه انتخابات هم محل قدرت‌نمایی افراد شده است.

عرصه انتخابات محل قدرت‌نمایی افراد شده است

به گزارش قدس آنلاین، داوود گودرزی ظهردوشنبه در دومین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد، احساس مسئولیت و ایثارگری را مهم‌ترین مبانی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این دو مبانی باعث شد جوانان این کشور از دورترین نقاط برای دفاع از میهن اسلانی به جبهه اعزام شوند و در شرایط امروز باید بار دیگر این فرهنگ متبلور شود.

وی با اشاره به انتخابات و ویژگی‌های نامزدها، اظهار داشت: آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان این ملت است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در مورد مسئله انتخاب اصلح و مبانی انقلاب خاطرنشان کرد: در مبانی انقلاب قرار بود عرصه انتخابات مجال خدمتگزاری خادمان انقلاب باشد و امروز پس از گذشت ۳۸ سال از انقلاب آنچه شاهد هستیم ریخت‌وپاش‌های مالی و فیش‌های حقوقی است و عرصه انتخابات محل قدرت‌نمایی افراد شده است.

گودرزی با اشاره به تغییر در فرهنگ سیاسی کشور افزود: در طول این انقلاب فرهنگ سیاسی دستخوش تغییراتی شده ‌به ویژه در عرصه انتخابات هم از طرف نامزدها و هم از طرف مردم که به جای انتخاب اصلح و نگاه به مبانی انقلاب و اسلام در انتخاب کاندیدا، نگاه حزبی و گروهی داریم و برای تحقق دوباره مبانی انقلاب، هر دو نیاز به اصلاح دارد.

وی با بیان روایتی از پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: اگر کسی مسئولیتی را بر عهده بگیرد و بداند دیگران از او بهتر عمل می‌کنند و در منصب خود بماند به مؤمنین خیانت کرده و این مبانی انتخاب نامزد اصلح است که اگر نامزدی خلاف مبانی انقلاب حرکت کرد خیانت به ملت محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور همچنین با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) که مسئول باید خودش را خادم بداند، گفت: این انقلاب در جهت حفظ کرامت انسانی در کنار استکبارستیزی به پیروزی رسید و همان قدر که استکبارستیزی مهم است، کرامت انسان هم مهم است و به همین دلیل از ویژگی‌های مهم دیگر کاندیداها می‌توان به صداقت اشاره کرد.

وی در پایان دانشجویان را پرچم‌داران حرکت ملت ایران دانست و افزود: به گفته خود آمریکایی‌ها، ایران جزو ۷ قدرت برتر جهان است اما این رشد و اقتدار در داخل دچار انحراف شده ‌و شما دانشجویان به مدد این شهدا باید فرآیند اصلاح فرهنگ سیاسی را آغاز کنید و برای انتخاب اصلح، مبانی انقلاب و اسلام را مورد نظر قرار دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.