بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت:اهمیت دادن به کیفیت نان یکی از مهم ترین وظایف کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان است.

رسیدگی به کیفیت نان وظیفه مهم کارگروه آرد و نان است
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمونی استانداری خراسان شمالی، محمود دلپسند در کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان اظهار داشت: تنها قیمت گذاری آرد و گندم  و نان در این کارگروه ملاک نیست، بلکه کیفیت نان پخت شده در نانوایی های دولتی و آزاد پز مهم ترین وظیفه این کارگروه تلقی می شود.
وی در خصوص حمل و نقل گندم توسط شرکت های حمل و نقل استان افزود:در گام نخست باید امکان تزریق نقدینگی برای شرکت غله فراهم شود تا شرکت حمل و نقل مسئول، بتواند موضوع حمل و نقل گندم استان را ساماندهی نماید اما چنانچه به هر دلیلی این امر محقق نشد باید از طریق فراخوان عمومی از سایر شرکت های حمل و نقل دعوت به عمل آید.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بخشی از تولیدات غلات استان به شکل دیم است، تصریح کرد:برای افزایش میزان تولید گندم نیازمند بارش های بهنگام هستیم و هرچند اقدامات دانش بنیان نیز در افزایش تولید موثر است اما تاثیرگذاری عوامل دیگر هم باید مورد توجه دستگاه های مسئول باشد.
در ادامه جلسه مساله تعیین نرخ سبوس و گندم به تشکیل کمیته تخصصی و کارشناسی ذیل آن منوط شد تا با حضور نمایندگان اداراتی همچون استاندارد، بهداشت و کارخانه های آرد، درباره آن تصمیم گیری شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.