بردسکن- مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بردسکن در جمع طلبه های این مدرسه با تبریک عید مبعث بر اخلاق مداری کاندیداها و طرفداران آنها تاکید کرد.

کاندیداها و طرفداران آنها برمحور اخلاق حرکت کنند

 به گزارش قدس آنلاین امروز سه شنبه ،حجت الاسلام علیرضا زارعی با اشاره به برگزاری دو  انتخابات مهم و سرنوشت ساز در ۲۹ اردیبهشت ماه گفت: پیامبر اسلام (ص) مهمترین درسی که به همه بشریت داد اخلاق بود و امروز نیز جامعه به خصایص پیغمبر در حوزه های مختلف فردی، اجتماعی و سیاسی نیاز دارد.  مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بردسکن عنوان کرد:  دررابطه با شخصیت پیامبر سوره ها و آیات فراوانی در قرآن کریم داریم  که به ابعاد شخصیتی حضرت می پردازد.

وی اخلاق مداری را از مهمترین ویژگی های پیغمبر عنوان کرد و گفت: این مهم مسله ای است که همه انسان های در طول تاریخ به آن نیاز داشته و دارند. 

حجت الاسلام زارعی افزود: پیغمبر در کنار همه معجزات متعدد از اخلاق به عنوان بهترین ابزار و وسیله برای تبلیغ دین استفاده کرد.

وی با توجه به نزدیک شدن زمان تبلیغات کاندیداها گفت: از کاندیداها و طرفداران آنها انتظار می رود در تبلیغات خود در عرصه های مختلف اخلاق انتخاباتی را حفظ کنند و از هرگونه بداخلاقی  ها پرهیز و با الگو قرار دادن پیامبر اسلام (ص)  برمحور اخلاق حرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.