دیگو مارادونا مطمئن نیست آرژانتین بتواند در غیاب مسی جواز صعود به جام جهانی را به دست بیاورد.

مارادونا: بدون مسی شانس کمی برای رسیدن به جام جهانی روسیه داریم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ساکرنت، آرژانتین شرایط چندان خوبی برای صعود به جام جهانی ندارد و فعلا در رده پنجم انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی قرار دارد. آلبی سلسته در حالی در این شرایط قرار گرفته که باید در ادامه بازیهای خود نیز بدون لیونل مسی محروم به مصاف حریفان برود.

دیگو مارادونا درباره شرایط تیم ملی کشورش برای صعود به جام جهانی گفت:‌ با تمام احترامی که برای اعضای تیم ملی کشورم قائل هستم باید بگویم که بدون مسی شانس کمی برای رسیدن به جام جهانی روسیه داریم. تیم شرایط خیلی سختی داشته است و به نظرم محرومیت مسی برای ما خیلی گران تمام شود. این محرومیت شرایط تیم ملی را دگرگون خواهد کرد.

مارادونا همچنین درباره مقایسه خود با مسی گفت: فوتبال من تمام شده است. در طول سالهایی که فوتبال بازی کردم سعی کردم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. الان زمان مسی است و او باید از فوتبال بازی کردن لذت ببرد. باید مقایسه ها را فراموش کنید. نباید من را با مسی کنید. ما در دو زمان مختلف قرار داریم و نباید مقایسه ای بین ما صورت گیرد.

لیونل مسی به دلیل توهین به داور مسابقه چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. این اتفاق در بازی آرژانتین و بولیوی رخ داد جایی که با شکست دو بر صفر آلبی سلسته، ادگاردو بائوسا سرمربی این تیم نیز از سمت خود برکنار شد.

سران فوتبال آرژانتین هنوز بعد از اخراج بائوسا از تیم ملی این کشور، نتوانستند جانشین این مربی را انتخاب کنند و چهار دیدار باقی مانده این کشور در راه جام جهانی روسیه نیز برابر تیم های اروگوئه، ونزوئلا، پرو و اکوادور خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.