۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 523078

دروازه بان باتجربه آرسنال امیدوار است بتواند با شکست دوستان قدیمی خود در فینال قهرمان جام حذفی انگلیس شوند.

امیدواری پتر چک به قهرمانی با آرسنال در جام حذفی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از دیلی میرور، دو تیم آرسنال و چلسی توانستند با برتری برابر حریفان خود راهی دیدار نهایی جام حذفی شوند و اکنون پتر چک دروازه بان توپچی های لندنی امیدوار است بتواند همراه این تیم به قهرمانی در جام حذفی دست یابد.

پتر چک درباره دیدار با چلسی در فینال جام حذفی گفت: قطعا دیدار خاص و فوق العاده ای خواهد بود. هر دیدار فینال جام حذفی به نوبه خود دیدار خاص و جذابی مش ود اکنون که من برابر تیم سابق خود قرار گرفتم، حساسیت بازی برای من دو چندان می شود. سالهای زیادی در چلسی سپری کردم و با این تیم به قهرمانی های زیادی دست یافتم. من امیدوار هستم بعد از سوت پایان داور مسابقه، من باشم که به جشن می پردازم.

آرسنال در دیدار نیمه نهایی برابر منچسترسیتی قرار رگفت و در حالی که ابتدا با گل سرخیو آگوئرو از این تیم عقب افتاد، در نهایت توانست با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست دهد و با دو گل ناچو و الکسیس سانچس راهی دیدار نهایی شود. 

چک درباره این دستاور گفت: من فکر می کنم این خیلی آسان است که آدم ها پشت گفته های خودشان پنهان شوند. خیلی چیزها درباره تیم ما گفته شد و عنوان شد که ما رهبر نداریم و از شخصیت و کیفیت لازم برای صعود برخوردار نیستیم ولی نشان دادیم این حرف ها بی پایه و اساس است. فشار زیادی روی ما قرار داشت چون به سختی تمرین می کردیم و تلاش می کردیم ولی نتیجه لازم نمی گرفتیم و شرایط برای ما خیلی بد شده بود ولی در این دیدار جبران کردیم و نشان دادیم کیفیت بالایی داریم. هنوز مشکلاتی در تیم داریم ولی راه زیادی را طی کرده ایم. باید بازی های پیش رو برنده بشویم. برای این که امیدمان زنده بماند باید همه بازی های پیش رو ببریم. باید ببینیم چطور می توانیم این کار را انجام دهیم.

به نقل از ایسنا، چک دوران ورزشی خود را در چک در بلاسنی آغاز کرد و سپس به اسپارتاپراگ رفت. او در سال ۲۰۰۲ به رن فرانسه پیوست و در سال ۲۰۰۴ به عضویت آبی ها لندن در آمد تا اینکه در سال ۲۰۱۵ با جدایی از چلسی به تیم رقیب یعنی آرسنال پیوست.

آرسنال باید چهارشنبه در لیگ برتر برابر لسترسیتی به میدان برود که با هدایت کرگ شکسپیر متحول شده است. در همین رابطه دروازه بان آرسنال گفت: من فکر می‌کنم با شرایطی که در جدول رده بندی داریم الان فشار زیادی روی ما قرار دارد و چاره ای جز پیروزی نخواهیم داشت تا بتوانیم خودمان را از شرایط رها کنیم. من امیدوار هستم روند مثبت تیم در این دیدار ادامه داشته باشد و بتوانیم برنده این بازی لقب بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.