۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 523086

وینگر هلندی بایرن مونیخ تنها به پیروزی برابر دورتموند و صعود به دیدار نهایی جام حذفی آلمان فکر می کند.

واکنش آرین روبن به رویارویی با دورتموند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از نشریه کیکر، بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند فردا چهارشنبه باید در نیمه نهایی جام حذفی آلمان برابر هم قرار گیرند. آرین روبن یکی از بازیکنانی است که همیشه برابر دورتموند عملکرد خوبی داشته است و در ۹ دیدار قبلی توانسته ۶ بار دروازه تیم زردپوش را باز کند و این بار نیز آماده است تا بتواند تیمش را به فینال این دوره از رقابت ها برساند. 

آرین روبن درباره دیدار با دورتموند در جام حذفی گفت: بازی با دورتموند با بقیه بازیهایی که داشتیم فرق می کند، ما فرصت کسب یک جام داریم و باید بتوانیم به دیدار نهایی برسیم. تنها هذدف ما این است که بتوانیم به فینال جام حذفی راه یابیم. برای رسیدن به این مهم باید برابر دورتموند تنها به فکر حمله کردن باشیم و فوتبال هجومی برابر حریف ارائه کنیم. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوب برابر دورتموند را ادامه دهم و بتوانم همراه تیمم به دیدار نهایی راه یابیم.

وینگر هلندی ادامه داد: متاسفانه بعد از شکست برابر رئال مادرید می توانستیم ماینتس را شکست دهیم تا بوندسلیگا را یکسره کنیم ولی متوقف شدیم. ما حرفه ای هستیم و باید با شرایط کنار بیاییم. بازی در جام حذفی شرایط متفاوتی خواهد داشت. می دانیم دورتموند تیم آماده ای است و می خواهد به دیدار نهایی برسد. بازی نزدیکی در پیش داریم که امیدوار هستم این بازی با برد بایرن به پایان برسد. همیشه بازیهایی که با دورتموند داشتیم بازیهای نزدیک و حساسی بودند که حساسیت بالایی نیز داشتند و اینبار نیز امیدوار هستیم تا بتوانیم نتیجه خوبی برابر حریف کسب کنیم.

بایرن مونیخ بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است بتواند با صعود به فینال جام حذفی اندکی هواداران ناراحت خود را خوشحال کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.