پس از پنج گلی که در دیدار پسکارا و رم به ثمر رسید، رکورد تاریخ گلزنی سری آ ایتالیا در یک هفته شکسته شد.

رکورد گلزنی تاریخ سری آ ایتالیا در یک هفته شکسته شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم رم موفق شد با پیروزی ۴ بر یک مقابل پسکارا، سه امتیاز دیگر به دست آورد اما نکته جالب این بود که با این ۵ گل رکورد تاریخ گلزنی در سری آ ایتالیا در یک هفته شکسته شد. 

هفته ای که گذشته بازی های لیگ ایتالیا بسیار پرگل دنبال شدند. در دیدار فیورنتینا و اینتر ۹ گل و در دیدار لاتزیو و پالرمو ۸ گل به ثمر رسید و سایر بازی ها نیز پر گل بودند. پیش از این در سال ۱۹۹۲ در یک هفته ۴۷ گل به ثمر رسیده بود و یک رکورد به حساب می آمد اما در این هفته با گل احمد بنالی از پسکارا رکورد گلزنی با ۴۸ گل در هفته شکسته شد.

پیروزی ۵ بر ۴ تیم فیورنتینا در مقابل اینتر و بر د ۶ بر ۲ لاتزیو در مقابل پالرمو پرگل ترین دیدارهای هفته جاری بود و این در حالیست که رم با نتیجه ۴-۱ در زمین پسکارا پیروز شد، یوونتوس با نتیجه ۴ بر صفر جنوا را شکست داد، دیدار دو تیم ساسولو و ناپولی با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت و میلان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب امپولی شد.

به نقل از طرفداری، در سایر دیدارها تورینو با نتیجه ۳-۱ در زمین کیه وو پیروز شد. اودینزه با نتیجه ۲-۱ کالیاری را از پیش رو برداشت. کروتونه نیز با نتیجه ۲-۱ در زمین سمپدوریا پیروز شد و آتالانتا نیز با نتیجه ۳-۲ بولونیا را مغلوب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.