بردسکن- امام جمعه بردسکن کاندیداها را از هرگونه سیاه نمایی و وعده های غیر قابل تحقق در تبلیغات برحذر داشت.

کاندیداها از  هر گونه سیاه نمایی و وعده های غیر قابل تحقق در تبلیغات  پرهیز کنند

به گزارش قدس آنلاین امروز  سه شنبه ،حجت الاسلام علی اصغر امینی در جمع نمازگزاران مسجد جامع این شهر ، ضمن تبریک عید مبعث گفت: رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات باید سرلوحه کار کاندیداها باشد نه اینکه برای غلبه بر رقیب خود به هر شکل غیر معقول عمل کنند.

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه رعایت اخلاق در تبلیغات برای افراد عزت آفرین است گفت: کسانی که برمدار اخلاق  حرکت کنند ولو اینکه پیروز میدان نشوند این بهترین امتیاز برای آنها خواهد بود ولی اگر با بد اخلاقی پیروز انتخابات شوند اما در وجدان انسان های آگاه و با بصیرت شکست خورده اند.

وی به ابعاد شخصیتی پیامبر اسلام در حوزه اعتقادی، حکومتی و اجتماعی اشاره کرد و گفت:  امروز خصایص پیغمبر اسلام  برای همه بشریت کاربرد دارد  و نیاز امروز جامعه اسلامی نیز است.

حجت الاسلام امینی با اشاره به اینکه  توحید ، عدالت و اخلاق همیشه مورد تاکید پیامبر اسلام بوده است گفت:  اخلاق مدار واقعی  جهان بشریت  پیامبر اسلام (ص)  است و باید  اخلاق مداری را  از پیامبر اکرم(ص) بیاموزیم.

امام جمعه بردسکن  عنوان کرد: بعثت پیامبر اسلام موجب یک دگرگونی در جامعه شد و وجود نازنین آخرین سفیر الهی به عنوان طبیب آشکار در جامعه بود که برقراری عدالت اجتماعی از مهمترین دستاورد های این بعثت بود.

وی بیان کرد: پیامبران الهی هرگز بی عدالتی را در جوامع ترویج نکردند و مهمترین وظیفه انبیای الهی برقراری عدالت اجتماعی بود.

حجت الاسلام امینی  افزود: پیامبر اکرم زمانی مبعوث شد که خانه خداوند مرکز شرک و بت پرستی بود تا آنجا که بت های بزرگی در داخل کعبه برای پرستش جا سازی شده بود که با بعثت خاتم الانبیاء ، تحول عظیم در جامعه بشری ایجاد شد.

وی افزود: عطوفت و مهربانی، حسن خلق،اخلاق مداری،سخاوتمندی از مهمترین خصایص اخلاقی و رفتاری حضرت محمد (ص) است و بعثت خاتم انبیاء به عنوان یک گنج گرانقدر است که باید قدردان نعمت الهی اسلام باشیم.

دراین مراسم یکی از مداحان اهل بیت به مولودی خوانی پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.