۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 523130

مشهد- سه پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور روز سه شنبه در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به دلیل نقص فنی با تاخیر مواجه شدند.

پرواز های مشهد روی باند تاخیر

به گزارش قدس آنلاین، پرواز شماره ۹۶۱ ساعت پنج صبح امروز شرکت ایران ایرتور به مقصد تهران بعد از سوار کردن مسافران به دلیل نقص فنی انجام نشد و لذا تمامی مسافران این پرواز بعد از پذیرایی با پروازهای مختلف به تهران اعزام شدند.

بنا بر گفته مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد مقدس قرار بود این مسافران با پرواز جایگزین ساعت هشت صبح به تهران اعزام شوند که این هواپیما نیز به دلیل نقص فنی در تهران زمینگیر شد از این رو ۶۰ نفر از مسافران با پرواز ۱۰۳۲ شرکت هواپیمایی ماهان، ۲۰ نفر با پرواز سپهران، ۱۰ نفر با پرواز معراج و ۷۰ نفر دیگر هم ساعت ۱۲ امروز با پرواز جایگزین به مقصد تهران اعزام شدند.

حسن جعفری در این رابطه بیان کرد: در پی نقص فنی پرواز ساعت پنج صبح امروز دو پرواز دیگر شرکت هواپیمایی ایران ایرتور که قرار بود با همین هواپیما انجام شود نیز با تاخیر مواجه شده است.

وی افزود: پرواز این شرکت به مقصد رشت در ساعت ۱۱:۳۵ انجام نشد و برنامه ریزی شده با دو ساعت و ۴۵ دقیقه تاخیر با پرواز جایگزین انجام شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد ادامه داد: پرواز شرکت ایران ایرتور از مشهد به مقصد بندرعباس هم که باید ساعت ۱۴ امروز انجام شود با تاخیر دو ساعته مواجه شده است.
فرودگاه مشهد بعد از مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که بطور متوسط در شرایط عادی تا ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی و در ایام پیک تا ۲۵۰ پرواز از آن انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.