مشهد- همایش علمای شیعه و سنی با حضور ۸۰۰ نفر از علمای فریقین از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در مشهد برگزار شد.

همایش علمای شیعه و سنی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس در این همایش ضمن تبریک به مناسبت عید مبعث عنوان کرد: پیامبر(ص) برای مدیریت جامع بشری مبعوث شد تا حرکت به سوی نقطه خدا را در حوزه فردی و اجتماعی مدیریت کند و همه بشریت سوژه هدایت پیامبر اسلام است.

آیت الله سید احمد علم الهدی با تاکید بر اینکه فراگیر کردن اسلام ناب محمدی وظیفه و تکلیف ما است خطاب به علمای تشیع و تسنن حاضر در این همایش اظهار داشت:باید «نذیر العالمین» بودن پیامبر اکرم محمد مصطفی(ص) را محقق کنیم.

وی ادامه داد: امروز اسلام و مسلمانان در مسیر جهانخواری آمریکا و استکبار جهانی مسیری دشوار و سنگلاخ ایجاد کرده اند و به همین دلیل درصدد براندازی اسلام برآمده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان ضوی گفت: انقلاب اسلامی حرکت به سوی جهانی سازی اسلام است و اگر کسی خلاف این قائل باشد یا منکر خاتمیت پیامبر(ص) است یا منکر نبوت او و در عرصه این نظام و خط انقلاب قرار گرفتن وظیفه ای است که از بعثت پیامبر اسلام به ما متوجه شده است.

وی یادآور شد: روز پیروزی انقلاب روز جهانی شدن اسلام است و این حقیقت را استکبار جهانی به خوبی درک کرده است.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.