رشتخوار -رییس اداره ورزش و جوانان رشتخوار گفت:به مناسبت هفته سلامت و مبعث رسول اکرم(ص) همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در رشتخوار برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگیدر رشتخوار برگزار شد

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین، مهدی پر توه ضمن تبریک بعث پیامبر اکرام ص گفت:همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت و مبعث رسول اکرم (ص) از مقابل شبکه بهداشت و درمان واداره ورزش و جوانان رشتخوار با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از خانواده ها برگزار شد.

وی گفت:خانواده ها در این پیاده رو مسیر سه کیلومتری اداره ورزش و جوانان را تا پارک مادرشهر رشتخوار پیمودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ ورزش همگانی باید مورد توجه باشد، تصریح کرد: زندگی شهرنشینی نیاز به ورزش همگانی برای خانواده‌ها را ضروری می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار هم در این همایش با اشاره به اهمیت ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی اظهار داشت: هدف از برگزاری این ترویج فرهنگ ورزش به خصوص ورزشهای همگانی و نقش آن در سلامت افراد است.

مهدی کلاتی با بیان اینکه امروزه دیابت یکی از شایعترین بیماریها در سطح جهان است، گفت: این بیماری با ایجاد مشکلاتی مانند بیماریهای قلبی عروقی، حمله قلبی، آسیب به اعصاب و قانقاریا می‌تواند زندگی فرد را به خطر اندازد.

وی با اشاره به اینکه ورزش کردن سبب ایجاد شادی و نشاط در روحیه افراد می‌شود، گفت: ورزش به بهبود شرایط روحی و روانی فرد دیابتی کمک و او را برای کنترل عوارض احتمالی ناشی از این بیماری توانمند می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.