دهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی عصر روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه با تجلیل از بیست نفر از صاحبان آثار پژوهشی برگزیده به کار خود پایان داد.

برگزیدگان همایش بین المللی پژوهش های قرآنی معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین نقیب دبیر همایش با اشاره به آثار ارسالی به دبیرخانه این همایش اظهار داشت: امسال چهارصد و بیست و یک اثر پژوهشی با موضوع قرآن کریم و فرهنگ انقلاب اسلامی به دبیرخانه این همایش ارسال شد که در پایان با نظر داوران بیست اثر شایسته تجلیل شد.

وی در ادامه افزود: از میان بیست اثر برگزیده ، هشت اثر از بیش از بیست کشور خارجی و آثار دیگر مربوط به ایران بوده است.

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم هم در آیین اختتامیه این همایش، گسترش فعالیت های قرآنی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در دیگر کشورها را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و بر لزوم انس هرچه بیشتر جوانان با مفاهیم ارزشمند قرآن کریم تاکید کرد.

همچنین در پایان این همایش از کتاب مجموعه مقالات سالهای گذشته و پوستر موضوع یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با عنوان (قرآن و استکبارستیزی) رونمایی شد.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآن کریم می توانند آثار خود را در موضوع قرآن کریم و استکبار ستیزی به پایگاه اینترنتی این همایش به نشانی www.iqro.ir ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.