مهمانان جشنواره جهانی فیلم فجر در دانشگاه صدا و سیما بر مزار ۲ شهید دفاع مقدس حاضر شدند و به آنها ادای احترام کردند.

ادای احترام مهمانان جشنواره جهانی فیلم فجر به شهدای دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مهمانان خارجی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر که برای برگزاری کارگاه ها و همچنین جلسات به دانشگاه صدا و سیما می روند، بر مزار شهدای دفاع مقدس حاضر شدند و به روان پاک شهدا ادای احترام کردند. مهمانان خارجی با نثار گل به ۲ شهیدی که در صحن این دانشگاه به خاک سپرده شده اند که یکی از آنها شهید گمنام است، یاد و خاطر آنها را زنده نگاه داشتند. اتسومی یاناگیجیما (فیلمبردار)، شوگو یوکویاما (تدوینگر)، کنزو هوریکوشی (کارگردان) از ژاپن، شهره گلپریان، بریس کووان، کارگردان و نمایشنامه نویس فرانسوی از جمله مهمانانی بودند که به شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند. همچنین تدی چان کارگردان و تهیه کننده هنگ کنگی به همراه ماهونگ کوک رئیس سازمان سینمایی هنگ کنگ، ولینگتون فونگ دبیر اجرایی سازمان سینمایی هنگ کنگ و هیات همراه شان به شکل ویژه ای و با سنت های خاص آسیای جنوب شرقی به شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند.

نسیم پاک شیراز (استاد دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند)، آنیس دوویکتور (استاد دانشگاه سوربن فرانسه)، لیا بلترامی (مستندساز/ بنیانگذار جشنواره فیلم «مذهب امروز» ایتالیا)، اشتفان فوئرنر (مدرس و پژوهشگر دین و سینما از آلمان)، احمدرضا درویش ( کارگردان ایرانی) و حجت الاسلام میرخندان مدرس و پژوهشگر دین و سینما هم که روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه برای نشست «هم اندیشی و دین» مهمان دانشگاه صدا و سیما می شوند، به مزار این ۲ شهید می روند و به آنها ادای احترام می کنند.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱ تا ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.