بیرجند- امام جمعه شهرستان طبس گفت: هرچه فریادهای مرگ بر آمریکا با صلابت‌تر وکوبنده تر باشد، شکست آمریکا را بیشتر رقم می‌زند.

فریادهای‌ با صلابت‌ مرگ بر آمریکا شکست آمریکا را بیشتر رقم می‌زند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجرین ظهر سه شنبه  در مراسم سالگرد حمله آمریکا به صحرای طبس با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این حادثه اظهار داشت: شکست مفتضحانه آمریکا در ۵ اردیبهشت سال ۵۹ در حالی که استکبار جهانی به فکر پیروزی بود، اما با امدادهای غیبی خدا در حادثه طوفان شن، شکست مفتضحانه رقم خورد.

امام جمعه ‌طبس گفت: ما از جمله افرادی بودیم که بعد از حادثه طوفان شن در منطقه حضور یافتیم و مشاهده کردیم آمریکا با ذلت و خواری واز سویی با عنایت خداوند و راه افتادن شنهای روان آمریکا بار دیگر شکست خورد.

مهاجریان افزود :هر چه بیشتر این مراسم برگزار و باشکوه تر برگزار و جوانان را در این راستا آشنا کنیم تا نسلی که در آن دوران نبوده و نسل هایی که در آینده خواهند آمد، با جنایات آمریکا آشنا شوند.

وی با بیان اینکه اگر خداوند عنایت کند، کم ارزش‌ترین موجوداتی را به نصرت و عاملی سبب پیروزی می‌فرستد، اظهار داشت: طبق آیات قرآن، اگر سوره فیل را در اسلحه‌ای بخوانند و به سمت دشمن شلیک کند، دشمن را نابود می‌کند.

امام جمعه شهرستان طبس گفت: هرچه فریادهای مرگ بر آمریکا با صلابت‌تر وکوبنده تر باشد، شکست آمریکا را بیشتر رقم می‌زند.

مهاجریان مقدم با بیان اینکه ما در خواست داریم در تقویم کشور ۵ اردیبهشت ماه به عنوان روز طبس نامگذاری شود، افزود: امیدواریم موزه‌ای در قالب موزه عبرت هر چه زودتر احداث شود که در این راستا از مسئولان استان خراسان جنوبی می‌خواهیم پیگیری کنند.

فرماندار طبس نیز اظهار داشت: نقش شهرستان طبس در دوران قبل، بعد انقلاب نقشی بسیار پر رنگ بوده و طبس از لحاظ استراتژیک در موقعیت خوبی قرار داشت و این مردم، مردمانی مهمان‌نواز هستند.

طلایی مقدم  افزود: استقامت، همدلی، اعجاز الهی حوادث را رقم زد و نهال نوپای انقلاب، به درخت تنومند تبدیل شدو سقوط آمریکا در حمله های مختلف از اعجاز الهی بود.

وی بیان داشت: شهرستان طبس در جنگ تحمیلی ۲۰۸ شهید را تقدیم انقلاب کرد و در عصرحاضر هم در موضوعات اقتصادی، زغال سنگ طبس، وجود معادن غنی، و فولاد نقش مهمی در کشور ایفا می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.