بیرجند-فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با توجه به امکانات ریلی در طبس این منطقه می تواند در طول سال سالانه پذیرای دانشجویان و دانش آموزان از استانهای همجوار باشدگفت: صحرای طبس می تواند به قطب گردشگری تاریخی تبدیل شود

صحرای طبس به قطب گردشگری و تاریخی کشور  تبدیل می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سرهنگ علی قاسمی ظهر سه شنبه در سالروز حمله آمریکا به صحرای طبس اظهار داشت:این مراسم در استان خراسان جنوبی، و در برخی از استانها برگزار میشود و تلاش داریم این منطقه به قطب گردشگری تاریخی تبدیل شود.

وی افزود :با توجه به امکانات ریلی در طبس، این منطقه میتواند در طول سال سالانه پذیرای دانشجویان و دانش آموزان از استانهای همجوار باشد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت:تلاش میشود تا موزه عبرت با امکانات تجهیز شود وما برای آینده برنامه های زیادی داریم و با استان قدس رضوی مذاکراتی انجام تا در این منطقه مجتمع فرهنگی هنری احداث شود.

نماینده سابق مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و از شاهدان عینی حادثه صحرای طبس نیز اظهار داشت:آمریکا در حالی که ۱۵۰ میلیارد دلار ما را آزاد نکرده است اما عده ای شیفته لبخند های او میشوند.

عابدی با بیان اینکه ما انقلابی کردیم که نه شرقی و نه غربی بلکه جمهوری اسلامی بود افزود :اگر در طول این سالها خوب عمل میشد بحران بیکاری نداشتیم.

وی بیان داشت: با وجود نخبگان، علما، دانشمندان، ایران باید مدینه فاضله باشد و علما، دانشمندان نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.