بیرجند- همسر شهید محمد منتظر القاعم با بیان اینکه مردم باید به نامزدی رای دهند که به تولید اشتغال توجه کنند،گفت: رسانه های معاند ضد انقلاب در عرصه انتخابات هم بیکار ننشسته اما غافل از اینکه تصمیم نهایی از آن مردم است.

مردم به کسی رای دهند که تلاشش خدمت به مردم و تولید اشتغال باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، مدرس ثانوی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم گرامی داشت سالروز حمله نظامی امریکابه  صحرای طبس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدا حیات دارند و تمامی مردگان بعداز مراسم چهلم و سال، فراموش میشوند، اما شهدا هیچ گاه فراموش شدنی نیستند.

وی با بیان اینکه شهدا حیات ابدی دارند، افزود :شهید مناظر القائم عاشق شهادت بود، شهامتش زیاد بود و با گذشت ۳۷ سال از شهادت همسرم، اما هر سال در سالگرد حمله آمریکا در صحنه طبس، به اینجا می آیم تا آرامش یایم.

همسر شهید منتظر القائم گفت:حضور در این صحرا ی طبس تداعی کننده اخلاقیات، همسر شهیدم است و او همیشه به من نصیحت میکرد حجابم را رعایت و رهرو واقعی امام وشهدا باشم.

مدرس ثانوی با بیان اینکه شهید منتظر القائم تاکید داشت از شهادتم ناراحت نباش، افزود:شهدا نزد خدا روزی میخورند، باید سیره عملی و روش رفتاری شهدا را سرمشق خود قرار دهیم و از آن جایی که راه شهدا با حضور مدافعان حرم ادامه دارد، نسل سوم انقلاب باید راه شهدا را الگو سازی کنند.

وی با اشاره به انتخابات اظهار داشت:همان طور که در رسانه ها مطرح می شود، مردم باید در انتخابات، انتخابی اصلح داشته و فردی را انتخاب کنند که مدیر، مدبر، و شیعه اثنی عشری باشد.

همسر شهید محمد منتظر القائم گفت:فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می شود، باید ایرانی الاصل بوده و بتواند حافظ کشور باشد، مردن باید کسی را انتخاب کنند، که طاغوت گرا نبوده، به مردم بپردازد، در راستای گره گشایی از مشکلات مردم گام بردارد و از همه مهم تر بتواند برای جوانان اشتغال ایجاد کند.

مدرس ثانوی افزود:کاندید ریاست جمهوری که مردم به او رای می دهند، باید عاشق کار، خدمت برای مردم باشد و بتواند در جامعه آشتغالزایی ایجاد کند، و از آن جایی که رسانه های معاند انقلاب در صدد هستند در انتخابات ایران را به گونه ای که میل آنها است پیش رود و آنها از ابتدا دشمن نظام و انقلاب، بوده و هستند، که در برابر آنها مردم باید هوشیار بوده و انتخابی آگاه و اصلح داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.