معاون بازاریابی شرکت مخابرات گفت: یک میلیون پورت اینترنت روی فیبرنوری در کشور آماده شده که ۵۰۰ پورت در تهران برای واگذاری آماده شده و با ورود تجهیزات بعدی ارائه سرویس در خانه‌ها آغاز می‌شود.

تعرفه و شرایط واگذاری اینترنت روی فیبرنوری مخابرات/ ۵۰۰ پورت فیبرنوری پشت منازل تهرانی‌ها

به گزارش قدس آنلاین،داود زارعیان جزئیات دریافت سرویس روی شبکه فیبرنوری مخابرات (تانوما) که دیروز افتتاح شد را تشریح کرد.

معاون مشتریان و بازاریابی شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: متقاضیان دریافت سرویس فیبرنوری مخابرات از امروز می‌توانند به پرتال شرکت مراجعه کند و در بخش «تانوما» با وارد کردن شماره تلفن خود از امکان دریافت سرویس مطلع شود.

وی افزود:‌ در صورت وجود امکانات در منطقه مورد تقاضا درخواست مشتری تأیید می‌شود و ثبت‌نام نهایی صورت می‌گیرد و در صورتی که امکانات در آن منطقه وجود نداشته باشد مشتری با ارائه درخواست در نوبت واگذاری قرار می‌گیرد.

زارعیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 8 شهر یک میلیون پورت فیبرنوری آماده‌ واگذاری است و برنامه توسعه حدود تا 2 تا 3 میلیون پورت تا پایان سال وجود دارد.

معاون مشتریان و بازاریابی شرکت مخابرات ایران افزود: مناطق قابل دریافت فیبرنوری در تهران پراکنده است که از طریق پرتال شرکت مخابرات در دسترس قرار گرفته است و در مجموع حدود 400 تا 500 پورت نوری در فاز نخست برای تهران آماده شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تجهیزات شبکه دسترسی فیبرنوری مخابرات تا پشت منازل کشیده شده و در مرحله بعدی با ورود تجهیزات ارائه سرویس در خانه‌ها آغاز می‌شود.

زارعیان تصریح کرد: دریافت سرویس در مناطق آماده بلافاصله صورت می‌گیرد.

معاون مشتریان و بازاریابی شرکت مخابرات ایران گفت: در این مرحله سرویسی که روی شبکه دسترسی فیبرنوری به متقاضیان ارائه می‌شود اینترنت پرسرعت است که با توجه به علاقه و نیاز مشتری سرویس‌های دیگر روی اینترنت قابل دریافت است.

وی خاطرنشان کرد: تعرفه سرویس اینترنت در بستر شبکه فیبرنوری مخابرات مانند تعرفه سرویس ADSL مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است و تغییر تعرفه‌‌ای ایجاد نشده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.