نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فساد اداری زیبنده نظام مقتدر اسلامی ما نیست و با اصلاح مدیریت می توان زندگی توام با کرامت را برای اعضای جامعه فراهم کرد.

فساد اداری زیبنده نظام ما نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم روستای فهرج یزد، اظهارداشت: فساد اداری زیبنده نظام مقتدر اسلامی ما نیست و با اصلاح مدیریت می توان زندگی توام با کرامت را برای اعضای جامعه فراهم کرد.

وی ادامه داد: هر چه از مدنیت و تمدن است از آموزه های پیامبر اکرم (ص) است و پیامبر اکرم ص آمدند تا انسان را به کرامت برسانند. کرامت انسان در شغل، معیشت و زندگی با کرامت است و دولت اسلامی موظف است زمینه های رشد و کرامت انسان  را مهیا کند. دولت اسلامی موظف است بر اساس قانون اساسی برای هر فرد زندگی حقوق و معیشتی را تامین کند که این شغل و معیشت و تحصیل در شان و کرامت انسان باشد.

رئیسی با بیان اینکه بدون تردید گام های بلندی بر داشته ایم و قله های متعددی به آن دست یافته ایم اما مشکلاتی داریم که زیبنده نظام نیست، افزود: فقر، بیکاری، بی شغلی، خجلت سرپرست خانواده زیبنده این کشور نیست فساد اداری زیبنده این نظام مقتدر نیست. بدون شک کشوری که هشت سال مقاومت کرده و در حوزه های مختلف هوا و فضا و موشکی و در مساله علم و فناوری و نانو حرف اول را می زند می تواند یک نظام اداری را بدون هر گونه فساد رقم بزند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما در کشور مشکل آب نداریم مشکل کمبود مدیریت بر آب است، مشکل ساختارهای نادرست اقتصادی فقط نیست مشکل کمبود مدیریتی مقتدر برای اقتصاد کشور است، گفت: یزد چهارراه و مرکز  صنعت معدن و تجارت برای کشور است و می تواند در صنایع مختلف، برنامه ریزی و هدایت می تواند استان را در جایگاه برتر کشور قرار دهد. استانی که ویژگی ان قناعت پرکاری و مجاهدت است و چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی تصریح کرد: مردم یزد اهل درجا زدن نیستند و می توانند کارگاه های تعطیل یا نیمه تعطیل را به مدار تولید آورند. اقتصاد ما باید درون زا و برون نگر باشد و ما می توانیم  سالی ۲۵ درصد از کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل را بر مدار تولید آوریم. نگاه همه ما باید به توانمندی های درون کشور باشد و می تواند همه مشکلات به دست مردم حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.