سرمربی آرسنال اطمینان دارد که ستاره شیلیایی تیمش از این تیم جایی نمی‌رود و در لندن خواهد ماند.

ونگر: سانچز با آرسنال تمدید می کند/ هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی داریم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی استار، صحبت‌های زیادی درباره رفتن الکسیس سانچس از آرسنال در نقل‌ و انتقالات تابستان شنیده می‌شود. در این بین سرمربی توپچی ها نظر دیگری دارد و معتقد است این بازیکن به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد و در این تیم خواهد ماند.

آرسن ونگر درباره این موضوع گفت‌:  من شخصا فکر می‌کنم که سانچس به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد و در آرسنال خواهد ماند. اول از همه  باید بگویم که او از بودن در آرسنال خوشحال است. آرزوی سانچس این است که در این جا بماند. این چیزی است که من عمیقا به آن باور دارم. اگر مشکلی برای تمدید قرارداد سانچس وجود داشته باشد آن هم به خاطر موضوع قرارداد است نه مساله دیگر. هر دو طرف دوست دارند که این همکاری ادامه‌ داشته باشد و من فکر می‌کنم که به زودی خیال هواداران را بابت این موضوع راحت کنیم.

سرمربی آرسنال در ادامه‌  اظهار کرد: ما از شرایط سانچس کاملا آگاه هستیم و می دانیم که او برای ما چه ارزشی دارد. می دانیم که تیم‌های دیگر تابستان به سراغ او خواهند آمد. پس بهتر است خیلی زود روند تمدید قرارداد را شروع کنیم. نیاز است غیر از سانچس بقیه بازیکنان را نیز برای ماندن در تیم تشویق کنیم. اما من کسی نیستم که به زور بخواهم کسی را در آرسنال نگه دارم. هر کسی که راحت باشد در اولویت قرار دارد و برای من راحتی بازیکن بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.