ستاره سابق بایرن مونیخ با وجود این که تجربه خوبی در شیاطین سرخ نداشت اما از ترک باواریایی‌ها پشیمان نیست.

باستین شواین اشتایگر: هرگز از ترک بایرن مونیخ پیشمان نیستم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از elsport، باستین شواین اشتایگر با وجود این که در بایرن مونیخ شرایط خوبی داشت و از محبوبیت بالایی برخوردار بود اما  تصمیم گرفت که راهی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شود تا پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد.

این بازیکن آلمانی تجربه ناامید کننده‌ای در شیاطین سرخ داشت. او در تیم فان خال کمتر در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و با آمدن ژوزه مورینیو شرایط برای او بسیار سخت‌تر شد و تنها چند بازی برای یونایتد انجام داد و در نهایت هم مجبور به جدایی از این  تیم شد.

اشتایگر با وجود تجربه بدی که در لیگ جزیره داشت از ترک بایرن پشیمان نیست. او گفت‌: در زمان مناسبی از بایرن مونیخ جدا شد. من به دنبال کسب تجربه جدیدی بودم و به همین خاطر لیگ برتر انگلیس را انتخاب کردم.

به نقل از ایسنا، او ادامه‌ داد: فان خال به من اعتماد داشت و خوشحال بودم که در منچستریونایتد بازی می کنم اما آسیب دیدگی بدی که داشتم همه چیز را به هم زد. انتظار داشتم که با آمدن مورینیو شرایطم بهتر شود و اما این گونه نشد. نیمکت نشین شدن توسط مورینیو من را غافلگیر کرد. تجربه خوبی در منچستریونایتد نداشتم اما  از ترک بایرن مونیخ پشیمان نیست.

اشتایگر بعد از جدایی از منچستریونایتد راهی لیگ آمریکا شد و الان در تیم شیکاگو بازی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.