​ایلام – رئیس دانشگاه ایلام گفت: با همکاری تشکل های دانشجویی برنامه های انتخاباتی در دانشگاه ایلام برگزار می شود.

دانشگاه ایلام میزبان برنامه های انتخاباتی دانشجویی می شود

دکتر محمد علی اکبری روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه سه تشکل بسیج، انجمن اسلامی و جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه ایلام اجرای برنامه های سیاسی و انتخاباتی را بر عهده دارند، اظهارداشت: سخنرانی سیاسی با حضور دانشجویان و چهره های سیاسی، برنامه تریبون آزاد و مناظره دانشجویی در این دانشگاه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این برنامه ها افزایش سطح آگاهی سیاسی دانشجویان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر برای انتخاب بهترین هاست، افزود: تاکنون با برگزاری ۳ تریبون آزاد در این دانشگاه موافقت شده و در حال رایزنی برای اخذ موافقت دیگر برنامه ها از نهادهای مختلف هستیم.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان این مطلب که شرایط برای ارائه نظرات موافق و مخالف کاندیداهای ریاست جمهوری در این دانشگاه فراهم شده است، خاطرنشان ساخت: سعی بر این شده است که در این برنامه ها دانشجویان حضور فعال داشته باشند و نظرات خود را از این طریق بیان کنند.

دکتر محمد علی اکبری با اشاره به اهمیت انتخابات، یادآور شد: توصیه و هدف همه مسئولان، مشارکت فراگیر و آگاهانه آحاد جامعه در انتخابات برای تعیین سرنوشت خود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.