۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 523379

اراک- مدیر عامل سازمان آتش نشانی اراک گفت: آتش سوزی زیرزمین منزل مسکونی در کوی قنات ناصری آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

آتش سوزی منزل مسکونی در اراک مهار شد

به گزارش قدس انلاین مسعود آقازیارتی مدیر عامل سازمان آتش نشانی اراک گفت: با اعلام خبر آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۰۰ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک، ساعت ۹:۳۰ صبح امروز به کوی قنات ناصری، کوچه شکوفه ۵ اعزام شدند.

آقازیارتی اظهار کرد: در این آتش سوزی قسمت زیرزمین یک منزل مسکونی آتش گرفته و دود بسیار غلیظی از راهروهای آن به بیرون متصاعد می شد.

وی با اشاره به اینکه این زیرزمین مملو از ضایعات کارتن و لوازم منزل بود،افزود: آتش نشانان بی درنگ جریان برق و گاز ساختمان را برای ایمن سازی محل حادثه قطع کردند و با تجهیز خود به دستگاه های تنفسی وارد محل حادثه شده و پس از گشودن درب زیرزمین، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و یک رشته لوله آبدهی مشغول مهار شعله های آتش شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی اراک اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با استفاده از فن فشارقوی اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کردند.

گفتنی است؛ آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آتش به قسمت های دیگر ساختمان جلوگیری به عمل آوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.