قزوین - رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک گفت : با توجه به حساسیت وظایف دامپزشکی درجهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه و تأمین فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی و با عنایت به در پیش بودن فصل گرما و ضرورت کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، نظارت بر فرآورده های خام دامی در این شهرستان تشدید می شود.

۷۰۰۰ بازدید از مراکز فرآورده های خام دامی انجام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل دام پزشکی قزوین،دکتر مرتضی یعقوبی عنوان کرد: در سال گذشته ۷هزارو ۲۲۴ مورد بازدید از مراکز عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی و رستورانها و مراکز بسته بندی وخودروهای حمل در شهرستان آبیک انجام شده است.

 وی افزود: ابتلا به برخی از بیماری های مشترک بین انسان ودام از طریق مصرف فرآورده های خام دامی آلوده صورت که بیانگر لزوم نظارتهای بهداشتی بر نحوه تولید، توزیع و نگهداری فرآورده های خام دامی می باشد.

  دکتر یعقوبی همچنین از عموم مردم خواست از خرید گوشت قرمز فاقد مهر بهداشتی دامپزشکی، گوشت از پیش چرخ شده و گوشت مرغ با قطعات ران و سینه فاقد بسته‌بندی و یا فرآورده‌های خام دامی بسته بندی با برچسب مخدوش، خودداری کرده و فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه و در خرید این محصولات به مهر و برچسب معتبر دامپزشکی توجه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.