​ایلام-  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام از افتتاح مجتمع آبرسانی گنبدپیرمحمد شهرستان ملکشاهی (از توابع استان ایلام) خبر داد.

مجتمع آبرسانی گنبد پیرمحمد ایلام افتتاح شد

نوراله تیموری روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه با افتتاح مجتمع آبرسانی گنبد پیرمحمد ملکشاهی، سه روستای گنبد پیرمحمد، چم انار سفلی و علیا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند گردیدند، اظهارداشت: با بهره برداری از این مجتمع آب آشامیدنی ۵۷۷ خانوار با جمعیتی قریب به یک هزار و ۶۰۰ نفر تأمین گردید.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای ساخت این مجتمع هزینه شده است، افزود: برای ساخت این مجتمع یک دهنه چشمه بهسازی شده و علاوه بر این ۸ و نیم کیلومتر خط انتقال و یک مخزن ۲۰۰ مترمکعبی بتنی نیز احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام با بیان این مطلب که دبی چشمه این مجتمع ۶ لیتر در ثانیه بوده و در شبانه روز ۵۰۰ مترمکعب آب به خط انتقال پمپاژ می کند، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با احداث این مجتمع مشکل آب شرب این روستاها برطرف شده است.

نوراله تیموری به کلنگ زنی این مجتمع در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: مجتمع آبرسانی گنبد پیرمحمد با تلاش همکاران و مهندسان این شرکت در کمتر از یکسال به بهره برداری رسیده و ساکنان این روستاها از نعمت آب آشامیدنی آن بهره مند شده اند.

وی همچنین با اشاره به شکایت روستائیان ایلامی از هزینه بالای اشتراک و اخذ کنتور، یادآور شد: تعیین هزینه اشتراک آب روستائیان مصوبه مجلس بوده و برای کاهش آن به مصوبه مجلس شورای اسلامی نیازمند است و در همین راستا رایزنی های لازم با مسئولان ذیربط صورت گرفته تا ارائه خدمات به روستائیان بهتر و بیشتر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.