اهواز _ ارزش کل جهیزیه اهدایی به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کارون بیش از ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بوده که با مشارکت آستان قدس رضوی و همکاری مرکز نیکوکاری شریعتی به‌صورت نقد و کالا به آنها اهدا شد.

۴۳ سری جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کارون اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خوزستان؛ علی اکبر چنانی رئیس اداره امور مشارکت ها و شبکه های مردمی وموسسات خیریه کمیته امداد استان خوزستان با بیان اینکه مهیا کردن شرایط برای ازدواج آسان جوانان عزم همگانی را می طلبد گفت: در جهت تحقق این امر۴۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کارون اهدا شد.
وی اظهار داشت: ارزش کل جهیزیه اهدایی به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کارون بیش از ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بوده که با کمک و مساعدت خیران ونیکوکاران به‌صورت نقد و کالا تهیه و به آنان اهدا شد.
چنانی افزود: اقلام جهیزیه شامل ۹ قلم از کالاهای اساسی و مورد نیاز برای آغاز زندگی از جمله یخچال، تلویزیون، فرش، گاز و ... و نیز یک بسته فرهنگی شامل یک جلد کلام الله مجید، مفاتیح الجنان، سجاده و ادعیه به عنوان تبرک به جوانان مددجو اهدا شد.
رئیس اداره امور مشارکت ها و شبکه های مردمی کمیته امداداستان خوزستان با تاکید بر ضرورت مشارکت همگانی در توسعه طرح تامین جهیزیه جوانان نیازمند گفت: کمیته امداد همواره در خط نخست حمایت و کمک به خوداتکایی نیازمندان و جامعه هدف بوده و از زمان تأسیس تاکنون گام‌های مؤثری را در زمینه کمک به ازدواج زوج‌های جوان با حمایت نیکوکاران برداشته است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.