مدیر حوزه‌های علمیه کشور در نامه‌ای، از مسئولان و طلاب حوزه‌ها خواست که از عضویت در احزاب و تشکل‌های مرتبط با انتخابات و تبلیغات و حمایت از افراد خاص خودداری کنند.

نامه انتخاباتی آیت‌الله اعرافی به مدیران حوزه

  به گزارش «قدس آنلاین»،  آیت‌الله علیرضا اعرافی در این نامه به حوزویان تاکید کرده که در راستای تشویق مردم به شرکت در انتخابات اقدام کنند.

در نامه آیت‌الله اعرافی به مدیران حوزه‌های علمیه آمده است: «با عنایت به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در برخی از استان‌ها و شروع فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی و ضرورت  ایفای نقش و رسالت حوزه‌های علمیه در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش در جهت معرفی کاندیدهای اصلح، نکات و ملاحظات زیر به استحضار می‌رسد:

۱- انجام رسالت روحانیت و حوزه‌های علمیه ایجاب می کند، کلیه حوزویان، فضلا و طلاب معزز در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به تشویق و ترغیب مخاطبان خود جهت شرکت در انتخابات اقدام نمایند.

۲- به منظور حفظ جایگاه محوری روحانیت، مقتضی است دست اندرکاران اداره حوزه های علمیه استانی به ویژه مدیران و معاونین محترم مدیریت های استانی و مدارس علمیه و نیز طلاب عزیز از عضویت در احزاب و تشکل های مرتبط با انتخابات و تبلیغات و حمایت از افراد خاص خودداری نمایند. ضمن این که ضروری و لازم است با تبیین و تشریح شاخص های مورد تائید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ارشاد و راهنمایی مردم پرداخته شود.»

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.